De fleste selskaper med femsifret nummer har blokkert slik at en ikke lenger kan slå nummeret som en kan bruke fra utlandet....
Kanskje dette kan tas opp med ledelsen, og at det er noen som har tatt seg til rette ved outsourcing?
Får en tastet inn eb-nummer om en bruker Skype/Viber?
Det blir oversendt til VP for produktutvikling hos SAS etter at vi har fått svar på det første fellesbrevet om soft block.Dette er en meget god tråd, håper bare det er noen fra SAS som leser. Eller noen som vet hvor innspillene skal sendes.
Helt enig. Prøvde å legge litt føringer for dette i førsteinnlegget, men det har blitt mange tilbakemeldinger om ting som isolert sett er små detaljer. Likevel - en del av dem er til sammen et poeng. Servering i papp og med plastbestikk, plastglass, (små) pappkopper, stusselig amenity kit, plast/papp i innenriksloungen m.m. gir samlet en dårlig "premiumfølelse", og jeg tenker at det siste er tilbakemeldingen vi må gi. Så får SAS selv vurdere om det er linjen de vil ligge på (kanskje fornuftig i jantelandene i Skandinavia?), eller om de vil gjøre endringer.Når det nå er slik at vi er i en god dialog så må vi passe på å være nøye med hvilke saker vi bringer frem, jeg tror fort vi som høytfrekventreisende blir tatt mindre alvorlige hvis vi begynner å diskuterer størrelsen på kaffekopper og innhold i salaten.
Da mister de jo muligheten til å flytte skillet og flytte på folk som har reservert sete uten å varsle dem.- Gardin mellom Plus & Go
Prioritert boarding som faktisk håndheves. (de er flinke i utlandet)
Hjelper lite på dette berget hvor klasseskille er et ukjent begrep.
Samme hvor mye man annonserer og prøver å håndheve dette, er det faktisk raskere å bare slippe folk ombord enn å stå å krangle med folk som ikke hører etter, og ikke forstår at de ikke kan gå ombord nå.
Har lagt merke til at folk ikke hører etter her hjemme, men så fort de er i utlandet så er de mere oppmerksomme å faktisk gjør det de blir fortalt.
Og ja, jeg jobber i gate så vet hva jeg snakker om.
Derfor bør vi etter min mening si til SAS - håndhev det eller dropp det helt.
Begge deler er greit for meg, men slik det er nå blir det bare rot.
Som nevnt tidligere - ved mange gater er det rett og slett ikke plass .... Blir både vanskelig og flaut å tvinge gjennom dette når folk allerede står som sild i tønne med liten plass til å manøvrere ..
Funker dette fra din telefon til SAS? Som du har gjort? Jeg forsøkte på dette i dag, men ble opplyst om at dette nummeret kun var tilgjengelig fra utlandet så jeg var nødt til å ringe til det skamdyre 5-sifrede..Lite sidesprang. Tips, ring "fra utlandet" nummeret det koster ingenting ekstra og fungerer helt fint. Tipset kan faktisk brukes hos alle som bruker 5-sifret nr.
Da må folk bare lære seg å sitte i ro til det er dems tur til å gå ombord.. Og det fungerer bare om de blir skikkelig avvist.Blir både vanskelig og flaut å tvinge gjennom dette når folk allerede står som sild i tønne med liten plass til å manøvrere ..
Hjelper lite på dette berget hvor klasseskille er et ukjent begrep.
Samme hvor mye man annonserer og prøver å håndheve dette, er det faktisk raskere å bare slippe folk ombord enn å stå å krangle med folk som ikke hører etter, og ikke forstår at de ikke kan gå ombord nå.
Har lagt merke til at folk ikke hører etter her hjemme, men så fort de er i utlandet så er de mere oppmerksomme å faktisk gjør det de blir fortalt.
Og ja, jeg jobber i gate så vet hva jeg snakker om.
Hvorfor får noen det til - og andre det ikke?
Funker dette fra din telefon til SAS? Som du har gjort? Jeg forsøkte på dette i dag, men ble opplyst om at dette nummeret kun var tilgjengelig fra utlandet så jeg var nødt til å ringe til det skamdyre 5-sifrede..