- EBD status bør også reflekteres reellt og hos øvrige Star Alliance partnere da jeg synes det er liten troverdig grunn at datasystemene ikke støtter dette !
.
Dette har vel SAS liten, om ikke ingen, innflytelse på da det innen Starsystemet kun finnes tre nivåer - basic, sølv og gull. Andre statuser enn dette er selskapsspesifikke
Litt av poenget med EBD er jo og forsøke få reisende velge SAS fremfor andre alliansepartnere og det er et forsøk på og ha egne fordeler kun for sine kunder. Så er diskusjonen om dette kunne vært gjort bedre en annen sak.
Da må folk bare lære seg å sitte i ro til det er dems tur til å gå ombord.. Og det fungerer bare om de blir skikkelig avvist.
Behøver ikke å være etter hverandre. 10 år som EBG når du er 60 gir Lifetime EBG.
Mye av problemet forsvinner om de klarer generere en varsling når man blir flyttet, for eksempel på e-post. Det burde ikke koste all verden å få det til.- skyver man på setegrensen Plus/Go er det ekstremt irriterende å bli flyttet til bakerste rad -> da må andre passasjerer uten status/EB medlemskap flyttes tilsvarende
Fritt valg vil kombinert med softblock gjøre Plus overflødig. En gratis snack og/eller drikke (f.eks. kaffe + muffin eller en cola) ville vært kjekt, men jeg kan egentlig tenke meg at dette smaker mer enn det koster for SAS. Med 20-30k (?) diamantkunder vil nok det føre til en god del tapte inntekter fra trallen samt ekstrakostnader - men, dette kan man jo alltid argumentere for at fører til økte inntekter ved at tilbudet blir mer attraktivt for statuskunder (vi velger jo fortsatt andre selskaper i ny og ne).Er fritt valg fra trallen (evt. begrenset valg fra trallen) noe å foreslå for EBD? American har vel dette for Executive Platinum såvidt jeg vet.
Moderatooor! Flytt den her 60års debatten ut av denne tråden! Tror hele tiden det har kommet svar fra SAS.
Jeg er enig i oppfatningen om at diskusjonen utartet seg slik at lifetime gullkort ikke ble diskutert i sammenheng med tilbakemeldingen til SAS, og støtter derfor at det heller kunne ha vært en egen tråd.Hva slags kommentar er dette? Spørsmålet er relevant til SAS ledelse så lenge det er uklart hvordan reglene er, og dessuten relevant for hvordan SAS honorerer lojale kunder.
For å være helt ærlig synes jeg derfor din kommentar er litt skivebom, og skjønner ikke hva moderator skal gjøre i dette tilfellet
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.