Dårlig service av SAS/SGS på Flesland

I ettermiddag hadde SAS Ground Services to dedikerte business-skranker åpne på Flesland: en Lufthansa First Class/Business Class/Star Alliance Gold og en SAS Business/Economy Extra.

Re: Dårlig service av SAS/SGS på Flesland

I ettermiddag hadde SAS Ground Services to dedikerte business-skranker åpne på Flesland: en Lufthansa First Class/Business Class/Star Alliance Gold og en SAS Business/Economy Extra.

Jøss! Hva skjer? Er det LH som er lei av at kundene deres ikke får sitt vante innsjekkingstilbud?

Dagens nye variant på biz-kø på Flesland: bare biz-skranke åpen, alle mann i biz-kø og ingen i skranken som påpeker at det var egen kø for allmuen. Meh.

-A

BGO er vel eneste flyplassen jeg har følt meg som en idiot for å stille meg i oppmerket biz/gull-kø. "jasså, der har vi en som har tenkt å starte sin egen kø!" fra skranken til stor forlystelse for de 8 i den vanlige køen :) (på flesland også kjent som: i "rett" kø).

Fikk en unnskyldning når jeg til slutt slapp frem og han så EBG-tagen, pri-tag også for en gangs skyld - kanskje de bare deles ut som plaster på såret når sgs driter seg ut?

Back