• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Dårlig service av SAS/SGS på Flesland

I ettermiddag hadde SAS Ground Services to dedikerte business-skranker åpne på Flesland: en Lufthansa First Class/Business Class/Star Alliance Gold og en SAS Business/Economy Extra.
 
Re: Dårlig service av SAS/SGS på Flesland

I ettermiddag hadde SAS Ground Services to dedikerte business-skranker åpne på Flesland: en Lufthansa First Class/Business Class/Star Alliance Gold og en SAS Business/Economy Extra.

Jøss! Hva skjer? Er det LH som er lei av at kundene deres ikke får sitt vante innsjekkingstilbud?
 
Re: Dårlig service av SAS/SGS på Flesland

Dagens nye variant på biz-kø på Flesland: bare biz-skranke åpen, alle mann i biz-kø og ingen i skranken som påpeker at det var egen kø for allmuen. Meh.

-A
 
Re: Dårlig service av SAS/SGS på Flesland

BGO er vel eneste flyplassen jeg har følt meg som en idiot for å stille meg i oppmerket biz/gull-kø. "jasså, der har vi en som har tenkt å starte sin egen kø!" fra skranken til stor forlystelse for de 8 i den vanlige køen :) (på flesland også kjent som: i "rett" kø).

Fikk en unnskyldning når jeg til slutt slapp frem og han så EBG-tagen, pri-tag også for en gangs skyld - kanskje de bare deles ut som plaster på såret når sgs driter seg ut?
 
Back
Top