Kan ikke noen sende en e-post til SAS om dette da?
Denne forsvant like fort som den kom. Er mange uker siden jeg har sett denne nå.
Jeg har et par ganger mailet og spurt SAS sin kundeservice om hvorfor det skal være slik at den fjerde største flyplassen i SAS sitt eget hjemmemarked faktisk ikke har en skranke dedikert til fullprid/business/EBG/EBS-holdere.
De reklamerer med både priority-tag'er (funker ikke) og bruk av Business/*G-skranker (finnes ikke), og det er merkbart plagsom i rushtiden om man skal ha med innsjekket baggasje.
SAS kundeservice har så lagt påstått at de har ikke egne bagdrop for Business/EBG, men de har selvfølgelig til en hver tid en dedikert skranke for innsjekk for Business/EBG.
Så langt har jeg ikke sett spor av dette, utnefor de tidsrommene LH betaler for det.
Jeg har ved et par anledninger spurt SGS på bakken på Flesland, og svarene er samstemte i at her er det ordre fra kunden (SAS) at det ikke skal være noe dedikert skranke for Business/EBG og et par har til og med bekreftet at de har mottatt kjeft for å ha åpnet en skranke i rushtiden som har vært merket Business/EBG, og at det var klare instrukser om at ingen skal sitte bak en skranke, her skal alle løpe og hjelpe kunder med de automatiske tjenestene.
Nå i ettermiddag var det toppen av moro, èn eneste person er satt til å følge med innsjekks-automatene, automatisk bagdrop og i tillegg forsøke å betjene innsjekk.
Frustrert kunde,
A
Send irritasjonen din til CR@SAS.NO
Customer relations kan svare på det meste sånn har jeg funnet ut
Det kan stemme at Lufthansa får antall skranker/bemanning etter hva de betaler for. Dette er avtaler som er gjort mellom Lufthansa og SGS. Jeg sender likevel denne videre til ansvarlige personer. Det er viktig med en tilbakemelding for hvordan det fungerer.
Dette med prioritybag handler jo også om at lastingen er gjort riktig i utgangspunktet - så blir kanskje litt lett å generalisere. Men for all del, godt linjestasjonene holder fokus.Litt OT, men da jeg kom til Tromsø nå sist, fungerte priority bagasje perfekt. Kan ikke ha vært en tilfeldighet ettersom samtlige av de 4-5 første koffertene var merket priority. Vel tilbake i Oslo kom kofferten min ut ca 3-4 minutter etter de første. Man kan nesten tro at utestasjonene som er truet med nedleggelse er de eneste som faktisk gjør jobben skikkelig. Kanskje på tide å true med outsource på OSL?
Da fikk vi et svar fra CS som kan kategories i kategorien "vi svarer ikke på noe, men vi kan si at noe skal endres på nyåret og implementeres hurtig". Takeoff, anyone?
-A
Jeg er på Flesland nå og kan bekrefte at SAS har en dedikert skranke for Business Class, med SAS-logo og Star Alliance-logo.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.