Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Prøver igjen om ett minutt
Er ledig i Biz fra Osl via CPH til NRT den 12 Januar på Sas sine sider.
Så det nå, det skjedde nå i ettermiddag etter kl 16. Har krangla med kundeservice i tre forskjellige ledd om at det måtte være en feil i systemet dems, men de sto på sitt at alle bonusbilletter var borte. Fant ikke en eneste ledig fra Januar-August 2018 og sa at noe måtte være galt.
Så plutselig nå kom det opp 4 ledige i biz. Har fått booket, random retur og får ta endringen med CT-folka etterhvert.
Men takk for hjelpen!

Jeg svarer meg selv på denne:Jeg bestilte en CT til San Fransisco i business på sas.no tidligere i uken med avreise neste år, men er ikke fornøyd med returen. Vil det da gå greit å forandre returen uten ekstra avgifter eller endringsgebyr på sas.no så fremt jeg finner en annen routing med sas, kanskje fra LAX ? Flighten til SFO er helt perfekt fra CPH, så vil ikke endre på den.
Hvis jeg ikke finner noe på sas.no kan jeg da ringe CT-telefonen og be dem finne en annen retur, kanskje da med 150 kr i endringsgebyr ?
..eeh.. er det bare jeg som ikke har fått med meg at Tallinn (etter dialekten å dømme) har begynt å booke enkeltreiser for 60% av t/r, at double open jaw tillates (A-B og C-D), og at reisen ikke lenger må begynne i Skandinavia--?? Eller var det bare en svært ny eller snill jente jeg snakket med? Sitter uansett med GRU-ZRH-CPH med LX i Biz, 42 000 poeng.
Det stemmer de reglene ja, er endel poster på andre forum som bekrefter dette. I tillegg har jeg booket Open-Jaw selv nettopp.
Nytt er også at det ikke er noe endringsgebyr for EBD.
Det som vi LH F-addicts kunne håpe på var jo at de også ville gi muligheten til å oppgradere retur fra I til O etter at billett er utstedt. Vi vet jo at de kan om de vil.... Men det er klart, det å booke enkeltturer mot et poeng-tillegg på 24% blir jo en mellomting.
 Men klart, hadde jo vært greit.
 Men klart, hadde jo vært greit.Det stemmer de reglene ja, er endel poster på andre forum som bekrefter dette. I tillegg har jeg booket Open-Jaw selv nettopp.
Nytt er også at det ikke er noe endringsgebyr for EBD.
De forandrer vel neppe vanlige EB-regler for å tilpasse amex-reiserMen klart, hadde jo vært greit.

We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.