Re: AmEx Companion Ticket - bestilling, bruk, reisemål m.m. (2019->)
Ja fortsatt samme tlf nr.
Den søkemotoren er ikke 100%, men gir en pekepinn. Et tips er å søke leg for leg. Om ikke så post forespørsel om bistand her eller på IF. Jeg har derimot mer eller mindre gitt opp å finne billetter. Virker som klin umulig å finne noe for mer enn 1 pax til andre steder enn USA. Og dit setter jeg ikke bena mine, så ser ut til å bli lite CT fremover....
Jeg ser at det har vært lite aktitivtet i Companion Ticket-tråden i det siste. Selv skal jeg nå begynne å se etter første post-COVID tur.
Har SAS fortsatt et eget telefonnummer for Amex Companion Ticket? Hvordan går man fram for å få hjelp til å finne billetter i disse dager? Har søkt litt etter billetter på SAS sine sider, men det virker helt håpløst.
Ja fortsatt samme tlf nr.
Den søkemotoren er ikke 100%, men gir en pekepinn. Et tips er å søke leg for leg. Om ikke så post forespørsel om bistand her eller på IF. Jeg har derimot mer eller mindre gitt opp å finne billetter. Virker som klin umulig å finne noe for mer enn 1 pax til andre steder enn USA. Og dit setter jeg ikke bena mine, så ser ut til å bli lite CT fremover....