Noen so vet status på Amex og StarAlliance-flighter nå? Er det åpent for booking på telefon på andre selskaper enn SAS? På alle selskaper eller bare utvalgte?
Svarer meg selv her - kjapt og greit å booke på telefon, hadde funnet flighter på forhånd.Noen so vet status på Amex og StarAlliance-flighter nå? Er det åpent for booking på telefon på andre selskaper enn SAS?
Hei,
Vet noen om disse companion tickets som utløper 28.02.12 blir flyttet igjen pga Covid ?
Nei de får ikke forlenget gyldighet. Men som det fremgår av Eurobonus FAQ på SAS.no så kan man av egen vilje booke om reiser med utgått CT til samme destinasjon. I tillegg, hvis enten noen av flightene i bookingen blir kansellert eller det eksisterer reiseråd fra UD på reisetidspunktet kan man avbestille og få 30 dager på å booke ny reise med utgått CT.
Kanskje litt sent for deg, CT telefonen er vel ikke åpent i helgen, så eneste mulighet er å booke en SAS bonusreise.
Nei de får ikke forlenget gyldighet. Men som det fremgår av Eurobonus FAQ på SAS.no så kan man av egen vilje booke om reiser med utgått CT til samme destinasjon. I tillegg, hvis enten noen av flightene i bookingen blir kansellert eller det eksisterer reiseråd fra UD på reisetidspunktet kan man avbestille og få 30 dager på å booke ny reise med utgått CT.
Har du mulighet til å spesifisere hvor dette står?
Jeg gjorde en feil i går kveld, og så endret jeg den i morges, men da ble jeg trukket full pris for billetten.
united.com har endret på awardsøket sitt. Man får ikke opp "saver awards", men "mixed cabin", noe som ikke stemmer ifht å booke business med EB-poeng.
Takk for info. Skrives at UA går over til dynamisk prising så veldig mye forskjellige priser der, og lite I-klasse på UA-metall ser det ut som.Man ser det stort sett på prisen om det er en saver award, og deretter om bookingklassen er "I" (vs "JN" for everyday award)
Noen som vet noe mer om SQ åpner opp igjen for awards for Eurobonus?
Tenker en tur til SIN ila våren, og da helst LON-SIN ruten.