Re: AmEx Companion Ticket - reisemål m.m.
Titter også litt på bruk av min CT i januar/februar, og en LH/TG-combo i F hadde vært brillefint. Er ikke sikker på om jeg har fått med meg alt, men tror LH har følgende aktuelle ruter med F:
Fra FRA
Beijing, A380
Shanghai, A380
Singapore, A380
Hong Kong, A380 fra 24.10.15
Delhi, A380
Fra MUC
Mumbai A333
Delhi, A346
Hong Kong, A346
Shanghai, A346
Og i tillegg går det vel an å ta en omvei via Tokyo og Seoul også. Viderforbindelse til BKK med TG er vel det mest åpenbare. Hong Kong og Tokyo har vel F.
Noen som har formening om tilgjengelighet på flightene til India. De blir jo litt korte, men kan kanskje være et alternativ om tilgjengeligheten er bedre.
Planlegger CT til Bangkok fra Stavanger januar-april 2016, hadde planer om LH F ned og TG F hjem, men nå har jo LH sluttet med F til BKK. Noen som har forslag til routinger som gir LH F nedover via en eller annen plass i Asia som har bra C eller F videre til BKK?
Titter også litt på bruk av min CT i januar/februar, og en LH/TG-combo i F hadde vært brillefint. Er ikke sikker på om jeg har fått med meg alt, men tror LH har følgende aktuelle ruter med F:
Fra FRA
Beijing, A380
Shanghai, A380
Singapore, A380
Hong Kong, A380 fra 24.10.15
Delhi, A380
Fra MUC
Mumbai A333
Delhi, A346
Hong Kong, A346
Shanghai, A346
Og i tillegg går det vel an å ta en omvei via Tokyo og Seoul også. Viderforbindelse til BKK med TG er vel det mest åpenbare. Hong Kong og Tokyo har vel F.
Noen som har formening om tilgjengelighet på flightene til India. De blir jo litt korte, men kan kanskje være et alternativ om tilgjengeligheten er bedre.