Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
First flight er planlagt 15. juni
First flight er planlagt 15. juni
Canadian leisure carrier Air Transat has placed long-term lease orders for four new Airbus A321XLRs that will be delivered within several years, US lessor Air Lease Corporation (ALC) said on 8 September.
Airbus has commenced flight-testing with a second A321XLR, which departed Hamburg Finkenwerder for Toulouse on 23 September
Airbus ser for seg en forsinkelse her fra slutten av 2023 til starten av 2024, grunnet strengere sertifiseringskrav
Airbus has flown all three of its A321XLR test aircraft, but expects entry into service will not take place until the second quarter of 2024.
Ville dette vært noe man kunne klart?
Har flydd 321 med SK over dammen ett par ganger siste året. Narrowbody over hav skulle vært forbudt.Alt for mye trengsel i midtgang, samt litt for klaustrofobisk å sitte i noe så lite så lenge
Litt usikker på hvorfor NY - TOS er eksempel eller tema her. Kan ikke se at noen grunn til nordlys turisme fra Big Apple area til TOS.
De drar vel heller rett nord på sitt eget kontinent?
Churchill i Canada er en plass for nordlys turister f.eks.
Det var nok av nordlys der når jeg mellomlandet for en hau med år siden på en fergeflyging. Kaldt var det også. ca -40 kalde.
OT, men likevel. LN-NOR eller -NOS OJB?
Espen
Litt usikker på hvorfor NY - TOS er eksempel eller tema her. Kan ikke se at noen grunn til nordlys turisme fra Big Apple area til TOS.
De drar vel heller rett nord på sitt eget kontinent?
Churchill i Canada er en plass for nordlys turister f.eks.
Det var nok av nordlys der når jeg mellomlandet for en hau med år siden på en fergeflyging. Kaldt var det også. ca -40 kalde.
New York går nok bra, Tokyo begynner å bli marginalt. Forutsatt en nogenlunde direkterute over Novaja Semlja og Sibir, tvilsomt i nærmeste fremtid.
På grunn av lavere fart vil den også bruke en drøy halvtime lengre til NY enn 787/350.
Hva sags vektbegrensninger vil denne uansett få ut fra TOS?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.