For tidlig å gi noe ordentlig svar på, men antar at det går fint så lenge banen er tørr og fin.![]()
Er det for takeoff eller landing?
For tidlig å gi noe ordentlig svar på, men antar at det går fint så lenge banen er tørr og fin.![]()
Hva sags vektbegrensninger vil denne uansett få ut fra TOS?
Er det for takeoff eller landing?
Er det for takeoff eller landing?
Litt usikker på hvorfor NY - TOS er eksempel eller tema her. Kan ikke se at noen grunn til nordlys turisme fra Big Apple area til TOS.
De drar vel heller rett nord på sitt eget kontinent?
Churchill i Canada er en plass for nordlys turister f.eks.
Det var nok av nordlys der når jeg mellomlandet for en hau med år siden på en fergeflyging. Kaldt var det også. ca -40 kalde.
Det har jo vært flydd noen kokelimonkeløsninger med interkontinentale turer til TOS, avgang fra EVE, så dette tror jeg det kan være marked for.
The Xtra Long Range test flight is complete.
13:13 in the air.
Solid lonnghaul testflight i dag, med drøye 13 timer i luften
https://twitter.com/flightradar24/status/1602760769161961473
Spørs hvor mange du dytter inn dit. Et godt sete i en 330 er et godt sete i en XLR. En Gulfstream er ikke et stort fly i forhold.
Solid lonnghaul testflight i dag, med drøye 13 timer i luften
https://twitter.com/flightradar24/st...60769161961473
Vektbegrensninger er noe man normalt har ved avgang, men kan også oppstå ved landing når forholdene er ekstremt dårlige.
Airbus (AIB, Toulouse Blagnac) has warned its customers that their A321-200NY(XLR)s will be delayed, albeit by months rather than years, Bloomberg has reported citing internal sources.
Hva står NY for i typebetegnelsen?
Espen
Den A21N jeg akkurat fløy kalles A321-253NX (NEO LR med LEAP motorer), så da har de vel bare fortsatt i alfabetet og funnet ut at NY gjør jobben.