B brendas ScanFlyer Silver 23 Jun 2007 #42 Originally posted by BU662 Vi har sett ingen orders fra : *Japan Click to expand... De har tross alt et ganske ålreit antall ordre inne allerede Originally posted by BU662 *Kina Click to expand... Her vil vi nok se noen ordre innen året er omme, en ordre på 77L og 77F har vært pending en god stund nå. Originally posted by BU662 *Australia Click to expand... Her kan en nok få se at flere options på 787 for QF blir firm i løpet av året. Originally posted by BU662 *Europa (om vi tar ut AF-KLM) Click to expand... Her kommer det til å skje mye i løpet av året! Flere av selskapene fra områdene over er vel ikke så pr-kåte at de må lansere ordre på et flyshow Originally posted by Tommy777 Den største overraskelsen er vel at noen har bestilt A345... Click to expand... Vel, det sto Kingfisher for, og jeg blir ikke overrasket lenger når jeg ser hva de legger inn ordre på...
Originally posted by BU662 Vi har sett ingen orders fra : *Japan Click to expand... De har tross alt et ganske ålreit antall ordre inne allerede Originally posted by BU662 *Kina Click to expand... Her vil vi nok se noen ordre innen året er omme, en ordre på 77L og 77F har vært pending en god stund nå. Originally posted by BU662 *Australia Click to expand... Her kan en nok få se at flere options på 787 for QF blir firm i løpet av året. Originally posted by BU662 *Europa (om vi tar ut AF-KLM) Click to expand... Her kommer det til å skje mye i løpet av året! Flere av selskapene fra områdene over er vel ikke så pr-kåte at de må lansere ordre på et flyshow Originally posted by Tommy777 Den største overraskelsen er vel at noen har bestilt A345... Click to expand... Vel, det sto Kingfisher for, og jeg blir ikke overrasket lenger når jeg ser hva de legger inn ordre på...
LN-MOW Flyklapper Medlem 23 Jun 2007 #43 ... og helt paa tampen av PAS, klarte O'Leahy aa dra inn en Singapore-bestilling paa 20 A350'er .. http://seattlepi.nwsource.com/business/320916_airbus23.html
... og helt paa tampen av PAS, klarte O'Leahy aa dra inn en Singapore-bestilling paa 20 A350'er .. http://seattlepi.nwsource.com/business/320916_airbus23.html
B brendas ScanFlyer Silver 23 Jun 2007 #44 Originally posted by BU662 Jeg ser meget alvorlig pa India. Kapasiten der nede vokser for rask. GECAS er alrede concerned, og ogsa ILFC ser alvorlig pa denne. Click to expand... Selvom veksten har vært formidabel, så ja, det er nok ikke i lengden rom for en så kraftig vekst som antallet ordre derfra skulle tilsi. Originally posted by LN-MOW ... og helt paa tampen av PAS, klarte O'Leahy aa dra inn en Singapore-bestilling paa 20 A350'er ... Click to expand... Vel, de har sagt at den har vært rett rundt hjørnet siden februar, så det var jo jomen meg på tide at ordren ble reconfirmed
Originally posted by BU662 Jeg ser meget alvorlig pa India. Kapasiten der nede vokser for rask. GECAS er alrede concerned, og ogsa ILFC ser alvorlig pa denne. Click to expand... Selvom veksten har vært formidabel, så ja, det er nok ikke i lengden rom for en så kraftig vekst som antallet ordre derfra skulle tilsi. Originally posted by LN-MOW ... og helt paa tampen av PAS, klarte O'Leahy aa dra inn en Singapore-bestilling paa 20 A350'er ... Click to expand... Vel, de har sagt at den har vært rett rundt hjørnet siden februar, så det var jo jomen meg på tide at ordren ble reconfirmed