Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Jeg så LN-WIU med ny dekor i Alta her om dagen. Det er vel den siste -100 som har blitt malt om.
Espen
Denne har også fått grå skinnseter
Jeg ser Braathens SE-MKM har flydd for Widerøe siden i går, helst mellom BGO-SVG/KRS.
Hyggelig at WF øker antall Dash 8-400. Vet noen om WF har vurdert å lease high-density maskiner med 86 seter (Nok Air) eller 90 seter (SpiceJet)? Nok Air kvitter seg med sine og SpiceJet har parkert flere da de sliter økonomisk.
Hyggelig at WF øker antall Dash 8-400. Vet noen om WF har vurdert å lease high-density maskiner med 86 seter (Nok Air) eller 90 seter (SpiceJet)? Nok Air kvitter seg med sine og SpiceJet har parkert flere da de sliter økonomisk.
Vi har folk som kontinuerlig vurderer bruktmarkedet. Og annerledes konfigurasjon er ingen hindring, de vil uansett bli endret til WF standard.
17 i følge planespotters.netHvor mange Q400 har WF totalt nå (medregnet de vi vet er på vei), og hvor mange Q400 kan vi potensielt tenke oss WF kunne ha tenkt seg i flåten.
hadde vært gøy å sett live
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.