Widerøes flåte

Re: Widerøes flåte

Det er vel stort sett bare BNN og SSJ som trafikkeres av -300 på sommerruter til/fra OSL. Har brukt disse rutene , WF721 , flere ganger de siste årene.
De brukes på FOT rutene på Helgeland i tillegg. Feks WF737

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

De brukes på FOT rutene på Helgeland i tillegg. Feks WF737

Det stemmer ja , jeg bruker mye WF737 fra TRD opp til SSJ og inn i mellom har det her vært -300 maskiner på ruten.

Ser LN-WDL har stått en måned på vedlikehold i MST. Er det sannsynlig denne kommer tilbake i nye farger etterhvert eller rekker de ikke det?

Er det kjent hva registrering blir på de to tidligere Olympic-maskinene, som ennå står i Gdansk og blir pusset på?

Er det kjent hva registrering blir på de to tidligere Olympic-maskinene, som ennå står i Gdansk og blir pusset på?

Er vel stor sannsynlighet at man fortsetter på LN-WD* serien. Så da blir det kanskje WDM og WDN?

LN-WIU er i MST for vedlikehold og ny lakk sies det.
I tillegg til de 2 Olympic-maskinene skal det komme 4 stk Q400 til neste halvannet året, antakeligvis ex-Airbaltic.

Ingen planer om mer jet, før de begynner med nye teknologier?

Ingen kjente planer om verken mer jet eller mer WiFi/connectivity i de 3 x jet som operereres nå. Derimot er det installert fattigmanns-WiFi, som gir tilgang på precanned innhold underveis. Men online connectivity kan man bare drømme om.

Hei!

Noen som kjenner status på de "nye" q400-ene? Ser på planespotters at 3 av de har fått norsk reg.nr LN-WDM/R/S. To står fremdeles uten reg.nr. Det blir fem. Men det var 6 som skulle inn i flåten?

ser at LN-WDL ble malt om i oktober, så da er det vel minst 3 nymalte Q400 i trafikk nå

Det stemmer bra. Malingen på WDL ble kommentert på julebordet

LN-WFT (-300) ble fløyet MST-BOO i dag etter ha stått der nede i 3,5 måned

LN-WFS (300) ble fløyet til MST i dag.
Utfasing eller C-check?

Back