Er vel LN-RDx maskinene.Hvilke av q400-maskinene eier SAS fortsatt? Kanskje litt uheldig at de har en plakett på venstre side når man kommer inn at maskinen er eid av SAS?
Hvilke av q400-maskinene eier SAS fortsatt? Kanskje litt uheldig at de har en plakett på venstre side når man kommer inn at maskinen er eid av SAS?
Er vel LN-RDx maskinene.
Det er RDY. RDZ eies av Nishinihon Kawayo Company iflg Planespotters.
Det nå vel være en ting som kun promiller av passasjerene legger merke til, og er vel også et litt konstruert og teoretisk problem?
Det er jo mye rart, ymse postbokser og selskaper assosiert med regimer vi ikke liker sammenligne oss med som eier mange fly i norske luftfart, uten at noen bryr seg![]()
Det kan du si, men jeg tviler på at norwegian er så happy med at det står i maskiner som indirekte er eiet av dem at de er eiet av SK. Kanskje ikke så mange som ser det, men det er tydelig nok til at det synes, og noen rynker nok litt på nesa. Hadde det vært i cockpit derimot hadde det vært en annen sak.
Neste -200 blir denne, LN-WSD: https://www.planespotters.net/airframe/de-havilland-canada-dhc-8-200-n989ha-berry-aviation/380424Ble nevnt i flypodden at en -200 skal inn, noen som vet hvilket individ (MSN) den er?
LN-WDV skal også inn, Q400. Fløy tidligere for Lufthansa gruppen
C/n 4198, ser ut til å ha stått mer eller mindre på bakken de siste fire årene.
Det var jo det jeg sa, den fløy tidligere for Lufthansa grippen.
LN-WFS blir nok første Dash 8-300 i ny dekor, skal mellomlande på Torp i ettermiddag og derfra ferges til Bodø, i følge Flightradar 24
Må nok skuffe deg. Det var kun c-sjekk på WFS denne gangen.
Samtlige 300-maskiner er planlagt omlakkert i jan/feb 25. Slik det ser ut nå så blir WFO først ut, så WFS, og tilslutt WFT. Tar ca 9-10 dager pr maskin.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.