Widerøe - Norwegian på Torp

Re: Widerøe - Norwegian på Torp

Mener du da Torp til Trondheim/Bergen eller?
Trondheim *peke på signatur*
Hvordan vet du avgiften? Torp har lavere avgifter til alle som starter NYE ruter de 3 første årene. Det her er kun åpningstilbud for å vise hvor godt tilbudet med Norwegian fly er
Slik vet jeg avgiften:
2012-02-25_1745.png

Mener du da Torp til Trondheim/Bergen eller? Hvordan vet du avgiften? Torp har lavere avgifter til alle som starter NYE ruter de 3 første årene. Det her er kun åpningstilbud for å vise hvor godt tilbudet med Norwegian fly er

Men nå er hverken Trondheim eller Bergen nye ruter fra Torp

Idag starter Norwegian opp to NYE destinasjoner fra Sandefjord Torp til Bergen og Trondheim. Spennende tid fremover å se om hvordan priskrigen mellom Norwegian og Widerøe blir. Akuratt nå har Norwegian lavest priser som er 99 kroner!

Blir veldig spennende dette, uten tvil. Og Røros er klare med bakkeorganisasjonen?

Blir veldig spennende dette, uten tvil. Og Røros er klare med bakkeorganisasjonen?

Røros har skiftet navn til Aviator. Så det er Aviator som har bakketjenestene for de NYE Norwegian destiansjonene fra Sandejord Torp

Det er 186 passasjerer på hvert av flyene, sier kommersiell direktør i Norwegian, Daniel Skjeldam som er til stedet på Torp torsdag.

Sa han virkelig dette, eller er det bare TB som formulerer seg feil / feilsiterer. 186 pax tilsvarer jo en kabinfaktor på 100 %. Når jeg sjekket i natt var det billetter til 99kr både til BGO og TRD på morgenavgangen, så at avgangene var helt fulle har jeg mine tvil om.

Sa han virkelig dette, eller er det bare TB som formulerer seg feil / feilsiterer. 186 pax tilsvarer jo en kabinfaktor på 100 %. Når jeg sjekket i natt var det billetter til 99kr både til BGO og TRD på morgenavgangen, så at avgangene var helt fulle har jeg mine tvil om.

Slik var tallene:

Det er plass til 186 passasjerer på hvert av flyene. Til Trondheim var det 155 passasjerer, til Bergen 115, sier kommersiell direktør i Norwegian, Daniel Skjeldam.

http://tb.no/nyheter/forste-innenlandsruter-i-lufta-1.7062546

I følge Sandefjordsblad var det henholdsvis 155 til TRD og 130 til BGO
Med dumpingpriser til 99 kr syntes jeg at det ikke er tall å rope hurra for.
http://www.sb.no/nyheter/feiret-jomfrutur-1.7062952

Norwegian dumper de for å få markedsfört seg. Det var faktisk mange med idag. Jeg var selv på Torp under åpningen idag.

Nå ser jeg at ettermiddagsavgangen imorgen fra Torp til Bergen er utsolgt.
Ser flere enkelte avganger de neste mnd begynner å selge bra. Så det her vil komme seg. Tror nå mer på rutene etter å sett alle som skulle på tur idag og når jeg ser at enkelte andre avganger er utsolgt og enkelte begynner å bli utsolgt. Tror Torp tar noen fra Gardemoen som bor i Vestfold og Telemark som normalt brukte Norwegian. Nå bruker de heler Norwegian fra Torp. Samme med Geiteryggen tror jeg Torp tar endel fra. Norwegian gir Sandefjord Torp en oppgang i passasjerantallet tror jeg på innenriks iår. Som sagt så tror jeg noen nye bruker Torp nå

I følge Sandefjordsblad var det henholdsvis 155 til TRD og 130 til BGO
Med dumpingpriser til 99 kr syntes jeg at det ikke er tall å rope hurra for.
http://www.sb.no/nyheter/feiret-jomfrutur-1.7062952
Ikke akkurat kjempehøye tall, men vesentlig høyere enn det DAT hadde når de dumpet prisene fra Rygge.

Så gjenstår det å se om Norwegian klarer å få innenlandsrutene å gå fra Torp, de klarte det jo ikke fra Rygge.
Frekvens, frekvens og frekvens er viktig for the business-man.

Og flyet var forsinket på grunn av Widerøe!

Og flyet var forsinket på grunn av Widerøe!

Jaha? Hvordan klarte Widerøe å forsinke en Norwegian maskin?

Var det mange på flyene inn til Torp idag da?

Imm

Det var sikkert pga trøbbelet i BGO før i dag .. . ;)

Flyene går slik TRD-TRF-BGO-TRD og BGO-TRF-TRD-BGO og flyet i Bergen kom seg ikke av gårde pga. WF's nødlanding og stengt flyplass, så et fly fra SVG fløy til TRF for å fly opp til TRD.

Flyene går slik TRD-TRF-BGO-TRD og BGO-TRF-TRD-BGO og flyet i Bergen kom seg ikke av gårde pga. WF's nødlanding og stengt flyplass, så et fly fra SVG fløy til TRF for å fly opp til TRD.

På morran...
Det aktuelle flyet i går blir slynget TRD-BGO-TRF-TRD. DY171 gikk til SVG, lasta av BGO-pax og fløy tomt til TRF.

Ser ut som om DAT har reducerat sina turer på SKE-BGO. Är det en följd av kriget på Torp?

Kan være rokering på fly. DAT har en kabal for tiden som er ganske stram har jeg inntrykk av.

Sent from my X10i using Tapatalk

Passer vel ikke inn her, men vet du hvor jeg kan hente noe mer info om DAT og nedgangen på SKE?

Back