Widerøe kjem til Rygge og Haugesund!!

Re: Widerøe kjem til Rygge og Haugesund!!

Kommer deg jo greit til og fra BKK da...

Flyet starter sin dagsproduksjon i HAU og ikke i CPH.
Rutene og prisene er under oppdatering i alle bookingsystemer og alt skal være salgbart 12feb.
Slik skal flyet gå:
HAU-CPH-RYG-CPH-HAU-CPH-RYG-CPH-HAU .. og så er den dagen over for akkurat dette flyindividet.

Hvilken crewbase skal fly denne produksjonen? Den kan jo være både OSL og BGO crew som paxes til HAU for og starte flyvningene.

Hvor lenge skal Blue Line fly for WF TRD-CPH? Jeg tør tippe at SK selv tar over den ruten.....

Last edited:

Jeg synes selvsagt at det er flott at Widerøe kommer til Rygge, men jeg synes også at den første avgangen var lovlig sen på morgenkvisten .. Ikke noe ideelt tidspunkt for forretningsmenn som skal videre ut i Europa. Men, men, dette er jo Widerøe fullstendig klar over, så vi får se hvordan det går.

www.ryg.no
Widerøe starter ruten Rygge - København søndag 30. mars
Kl. 18:00 på søndag 30. mars tar det første Widerøe-flyet av fra Rygge med kurs for København Lufthavn Kastrup. Dette markerer åpningen på direkteruten til København som vil ha 12 avganger i uken og som vil gi passasjerer fra Rygge gode muligheter til å reise videre ut i verden.

Kun dager igjen, må vel nesten ned til RYG for å ta en kopp kaffe og litt innendørs spotting på Søndag.

Blir spennende... En kompis skal komme på besøk hit i mai og ringte meg mens han drev og booket på www.wideroe.no. Dersom du skriver inn Oslo-Chicago vet vi jo alle at Torp kommer opp som alternativer. Nå kom sannelig Rygge opp som et alternativ.

Blir spennende... En kompis skal komme på besøk hit i mai og ringte meg mens han drev og booket på www.wideroe.no. Dersom du skriver inn Oslo-Chicago vet vi jo alle at Torp kommer opp som alternativer. Nå kom sannelig Rygge opp som et alternativ.

Og enda viktigere blir det at noen får gitt Oslo met. area sin egen kode :angry:

Skal med Norwegian fra Rygge til Bergen på søndag. Blir det noe spesielt opplegg for åpningen av København-ruten?

Gratulerer med ny rute til min gamle arbeidsgiver:)

Og første Widerøemaskin fra Haugesund til Køben hadde også avgang i dag :nor :DEN Og den gikk jammen på rute også!! :)
Godt jobbet!!

Håper noen har foreviget øyeblikket, samt at noen foreviger ettermiddagens avgang fra RYG også!
E!

Også ruten CPH - AES - CPH har "premiere" i dag!

Øhh... Topic: Widerøe kjem til Rygge og Haugesund

Og såvidt meg bekjent skal Widerøe ikke begynne å fly til og fra Ålesund... Enda :rolleyes:

E!

Hvilken crewbase flyr de nye rutene fra HAU og RYG?

Jeg får ikke det til og stemme med rutetidene fra henholdsvis HAU/RYG. Og flyet starter i HAU på morgenen. Noen som vet noe mer eksakt om crewslingene?

spørs om noen vil si noe om dem da :) (har iallfall ikke peiling på det da) :)

WF288 Copenhagen 18:00 Avreist 18:08 Wideroe. Ser ut som det var i rute også gitt ;) Noen som vet hvor mye pax den hadde?

Sitter på Rygge nå, og det står en del danske flagg her og noen fruktfat, ellers vet jeg ikke hva slags opplegg det ble.

Øhh... Topic: Widerøe kjem til Rygge og Haugesund

Og såvidt meg bekjent skal Widerøe ikke begynne å fly til og fra Ålesund... Enda :rolleyes:

E!

Er nok ikke Wideøe som flyr den, nei...
Cimber Air på vegne av SAS Danmark!

Back