Flyet skal visst flyve til Sandefjord i helgen. Der er det spotterplatform. Kanskje noen lar seg lokke ut på lørdag?
Jeg klarer ikke helt å se hvorfor ikke de nåværende fargene, med bare minimale justeringer, kunne vært brukt på Embraeren også. Det nåværende designet er i mine øyne helt overlegent det nye, som ser ut som det kunne vært tegnet av en barnehageunge.
Jeg klarer ikke helt å se hvorfor ikke de nåværende fargene, med bare minimale justeringer, kunne vært brukt på Embraeren også. Det nåværende designet er i mine øyne helt overlegent det nye, som ser ut som det kunne vært tegnet av en barnehageunge.
De prøver å legge seg på nivå med Lufthansa
Må si meg uenig. De nye fargene før jo langt bedre frem grønnfargen de forsøker markedsføre seg med, samtidig som man unngår et helt grønt fly, hvilket trolig ville bli ganske stygt.
Nei, disse fargene vil jeg heller si løfter dem, men jeg er jo også en som liker Lufthansas nye profil....så konstaterer da at jeg «vinner» [emoji6][emoji16]
Det tar vel en del lenger tid å lakkere den varianten som er på Dashene i dag, fremfor den nye som kommer på Embraerne. Jo lenger tid i lakkboksen, jo dyrere.
![]()
"Our first production @embraer E190-E2 for @FlyWideroe is on the move! It will leave the assembly line today and will enter the final phase of preparation before it begins production flights. We’re right on schedule, too! #flywideroeE2 #historymakers #E2"
https://twitter.com/kaliemarsch/status/973188210628194304
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.