Da var man booket på første kommersielle E2-flygning med LN-WEA på BGO-TOS 24APR18. Arti' for ungan.
114 seter og seatpitch på 29". God jul til knærne for alle over 1.80
114 seter og seatpitch på 29". God jul til knærne for alle over 1.80
Sitter å vurderer om jeg skal booke. Er det verdt det? Tror dere Stein Nilsen stiller med kake i gaten?:fly
"29 er jo mer eller mindre bransjestandard i Europa, så akkurat nå er det mye syting for lite. Utforming og tjukkeste på sete er jo ikke noe som fanges opp når man måler pitch
"29 er jo mer eller mindre bransjestandard i Europa, så akkurat nå er det mye syting for lite. Utforming og tjukkeste på sete er jo ikke noe som fanges opp når man måler pitch
Tør ikke bestille billett i startdato. Tenk om det er utsettelse og sånt...
Nei. KLM har 30 bak rad 8.
30 eller 29.... har nett komme av ein E175 frå Alaska/Skywest. Der var det meget godt med plass, men fy flate så j*** stolrygg. Håpar at rette vedkommande hos WF har hatt seg ein studietur og konkludert med at dette ikkje kan brukast. Det er det verste eg har sete i nokon gang. Greitt nok med harde seter som på både FR, til ei viss grad SK og DY (og WF), men det var eit eller anna med dei stolryggane som var drepen. Så håpar nye-flya får noko anna enn det.
Hva har en "gammel " E 175 med en ny E2 190 å gjøre ?
De kan f.eks. ha samme type seter...
Ja, så eg håpar det blir brukbare seterKonfigurering (seter, galleys etc) bestemmes av operatøren, og kan godt komme fra forskjellige leverandører.