Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Noe nytt om WiFi i disse maskinene?

Er nå fornøyd bare med at flere maskiner nå har strøm i stikkontaktene igjen
Embraer sliter jo med salget av E175-E2. Er dette en god mulighet for Widerøe til å få billige fly som launch customer her i 2021?
Da må de vel gå veldig billige også, fuel forbruk er vel ikke så langt unna 190 versjonen, samme rullebane lengde... Så fordelene er vel ikke så store?

Embraer sliter jo med salget av E175-E2. Er dette en god mulighet for Widerøe til å få billige fly som launch customer her i 2021?
Har de fått wifi på disse flyene nå?
Har de fått wifi på disse flyene nå?
Følgende ble sagt i pressemeldingen før sommeren: "Vi er glade for å kunne kunngjøre at den fjerde Embraer 190-E2 med registrering LN-WEX inngår i Widerøeflåten under midlertidig leieavtale til november 2019. Widerøe har hatt stor etterspørsel innen charter- og ACMI-markedet. Ved å inkludere LN-WEX til flåten vil Widerøe i høysesongen kunne utvide ytterligere. "Noen som vet hvor lenge LN-WEX blir i flåten?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.
 
	