Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Widerøe var forberedt på trøbbel med nye fly - nå er de mer pålitelige enn de gamle
Noen kvalifiserte gjetninger på om opsjonene blir tatt i bruk?!
Sent from my HTC U Ultra using Tapatalk
Har hørt flere rykter, men ingen som en skal ta for god fisk før det blir offentliggjort av Widerøe.
Enorm lydforskjell på B737 og Dash 8 vs. den nye jet’en til WF. Jeg lurte på hva det var slags liten privatjet som tok av, men viste seg å være LN-WE?. Veldig bra for befolkningen rundt flyplassen å få en såpass støysvak maskin inn i trafikk.
Merket forøvrig stor forksjell på å fly CRJ900 og deretter 2 runder med LN-TU(?) B737 her forleden dag. Har aldri tenkt over det, men god damn B737 er bråkete.
I et intervju med aero.de går Widerøes Stein Nilsen langt i å antyde at de vil kjøpe flere Embraer E2. Både E-190 og E-175 er aktuelle.
https://www.aero.de/Interview-mit-Stein-Nilsen-CEO-Wideroe.html
Regner med at det er E290 og E275 det er snakk om![]()
Er vel det han skriver [emoji6]
De her jo faktisk E190-E2 og E175-E2
Eller er ikke ‘75 varianten leveringsklar før i 2021, tidligst
Noen som vet hvordan de første mnd med E2 har gått for Widerøe ?
Du verden, for en charterproduksjon det legges opp til med E2 neste sommer. Enten skal de utelukkende fly charter, eller de må ha flere fly for å fly egen ruteproduksjon pluss charter.
Kanskje dette flyet er for stort ifht. passasjergrunnlaget på innenriksrutene, og charter-operasjonen er en elegant manøver for å sikre god utnyttelse av flyene?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.