Vil du fly med Ryanair

Vil jeg fly med Ryanair?

• Ja

Votes: 87 39.7%
  • Nei

Votes: 123 56.2%
  • Vet ikke

Votes: 9 4.1%

• Total voters
    219
  • Poll closed .

LN-KGL

ScanFlyer Mile High Club
I lys av flere tråder her på flyforumet er det på tide med en avklarende undersøkelse om du vil reise med Ryanair. Da er svaret enten JH eller NEI. Vet du ikke om du vil eller du usikker finnes det et tredje svar og det er VET IKKE.

Når det gjelder svar i denne tråden så teller ikke bare å gjenta svaret ditt, men her må en begrunnelse til som "Ja, fordi da kommer jeg til en flyplass jeg ikke kommer på en annen måte" eller "Nei, fordi jeg hater trompetfanfaren når vi lander på tid". La oss holde oss til korte innlegg (maksimalt 50 ord), fordi da er kanskje sjansen for at en må tenke seg om mye større.

Undersøkelsen stenger om 10 dager, så da er det bare å henge seg på.

Last edited:
Jeg kan godt fly Ryanair dersom det er det som passer best der og da, og jeg er fullt klar over hvilket produkt jeg får.

Nei:
-De flyr ikke fra OSL
-Personalpolitikk
-Jeg hadde følt meg utrygg i et selskap der pilotene ikke får utøve sitt yrke etter beste evne
-Produktet frister ikke meg
-Mange gode alternativ
-Pris er ikke det viktigste

edit: Fjernet overflødige ord, så ikke de harde kravene før jeg posta ;)

Last edited:
No bur eg ikkje nær Ryanair-flyplass lenger, men til ferieturar til enkle destiniasjonar der det er lommeboka som bestem hadde eg brukt dei igjen ein gang i blant. (Men ville ikkje likt å vore avhengig av dei, til dømes på innanlands)

Nei, fordi jeg ønsker å fly med et flyselskap jeg føler jeg kan stole på. Grunnene til at jeg ikke stoler på de er stort sett de samme som Dag Viking.

Jeg betaler heller flere tusen kroner ekstra, med flere mellomlandinger, for å unngå dem. Eller bare lar være å reise.

Jeg flyr med Ryanair mer enn gjerne. Jeg bor i Nederland, og foreldrene mine bor rett ved Rygge, så ingen ting slår CRL-RYG verken pris- eller tidsmessig.

Ja, hvis det passer med tid og sted og prisen er god, så har jeg ikke noen problemer med det. Vil nok ikke velge FR hvis det ikke er snakk om punkt til punkt reiser.

Nå er det gått akkurat en time siden starten av undersøkelsen og stillingen er 55% Ja og 45% Nei. Dere har også vært flinke i å økonomisere med ord med et unntak - 81 ord.

Word count: 38

Ja. Hvis sjansen byr seg engang, er jeg ikke fremmed for å tilføye nytt selskap og destinasjon på lista mi.

Jeg svarte JA, selvom jeg ikke liker utviklingen hos FR fra min første tur til Hahn da ruta åpnet og til min siste tur fra Rygge til "Brussel" i sept 2011.

ja. om de er betydelig billigere og får meg dit jeg skal. Hellas destinatsjonene passer meg bra da jeg heller flyr FR enn charter

Bor i Haugesund og liker å dra på fotballkamper i England. I 7 av 10 tilfeller har Ryanair best priser og tider for min del, da blir det Ryanair. Hadde jeg bodd i Oslo/SVG/Bergen hadde jeg heller tatt Norwegian/Sas/Ba etc kontra Ryanair anyday.

Har reist med dem og det var greit, reiser gjerne igjen dersom sted og tid passer, men betaler gjene litt mer for et mer "morals riktig" selskap, med bedre forhold for sine ansatte.

Back