Den siden fikk sikkerhetsystemene på maskina her til å grine![]()
Last update: 06 mai 2005
Ikke forstår jeg heller hvordan nordmenn kan få seg jobb som flygere i det Amerikanske Heimevernet. (Men det kan godt være mulig uten at jeg vet det.)
..
You will need to plan at least 1 year in advance and be very persistent to become a pilot in the Air National Guard. Only 1 or 2 pilot slots are opened up for each Air National Guard (ANG) unit per year. Air National Guard units can be found in all 50 states, the Virgin Islands, Puerto Rico and Guam. The National Guard aviators have been involved in many important roles in American wars and missions since after World War II.
Comply with all preliminary guidelines which include:
Air Force regulation mandates that any student attending Undergraduate Pilot Training start flight training prior to their 30th birthday.[1]
You must possess a 4 year college degree (have at least 90 credit hours completed) to apply for the Undergraduate Pilot Training (UPT) board.
You must pass a physical.
Possess upstanding moral character
Have previous flying experience to win the competition for a pilot spot. A private pilot's license will increase your odds. Without experience you can still become a navigator.
Ikke noe problem her, men designpolitiet sitter i fosterstilling og gråter stille ...
Ikke forstår jeg heller hvordan nordmenn kan få seg jobb som flygere i det Amerikanske Heimevernet.
http://www.finnmarkdagblad.no/nyheter/article7493237.eceSelskapet har nå sikret en aksjekapital på 44,25 millioner.
Finnmark Dagblad kunne 23. juli avsløre at grupperingen bak Viking International Airlines ønsket å kjøpe aksjemajoriteten i Northcape Turnaroundport AS.
Den amerikanske grupperingen bak Viking International Airlines ønsker å utvide Lakselv lufthavn Banak, mot en langsiktig leiekontrakt med Avinor.
Les http://www.swiflet.com/pixh/nt/9/60/ så skjønner man fort at ting ikke henger helt på greip.
Mye her som skurrer .... amerikaneren heter forøvrig Kunkel - ikke Kunkle. Lite info å finne om firmaet hans Global First Response Inc. Han ser ut t il å være eneste ansatte. Ingen synlig link til hverken cruise- eller flybransjen. Derimot til en kaffebar på Key West ... Jaja, the soga goes on ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.