Vi skal på Mileagerun med SAS 23. august (splittet)

Re: Vi skal på Mileagerun med SAS 23. august (splittet)

Det ser ikke ut til at det selges billetter i Plus hjem på søndag, betyr det at det er smekkfullt og at alle B og E setene også er solgt ?

Via søk på KVS, ser det ut som om det fremdeles er tilgjengelige Plus-seter:
[KVS Availability Tool 7.4.0/Diamond - Seat Map: 24 Aug 2014/SK 4686/BCN-OSL/73W/C-Business]
Code:
     A   B   C   |   D   E   F    
 1   -   +   -       -   +   -    
 2   -   -   -       -   -   -    
 3   -   -   -       -   -   -    
 4   -   -   -       -   -   -    
 5   -   +   -       -   -   -    
 6   -   +   -       -   +   -    
 7   -   -   -       -   +   +    
 8   -   -   -       -   +   -    [W]
 9   -   +   -       -   +   -    [W]
10   -   +   -       -   +   +    [W]
11   +   +   -       -   +   +    [W] [E]

[+] Available     [W] Wing Row   [L] Lavatory  
[-] Unavailable   [E] Exit Row   [U] Upper Deck
[P] Preferred     [|] Aisle

Ikke ta 5B; VirreVapp og jeg vil gjerne ha et ledig midtsete! ;)

Last edited:

Har plass på t/r lørdag og søndag. Fristende å bli med ut i BCN, men 40.000 poeng frister også..

Har 5a/4d på lørdag og 3a/6a på søndag. Ser ut til å være smekk fullt i plus t/r lørdag!

Ser at 2F er ledig den 24/8 på BCN-OSL om noen baki vil framover

FLIGHT PREPARATION
<snip>
Hadde håpet å holde dette som en overraskelse... jaja. Kjekt skal vi få det uansett. Tusen takk til SAS-Steward som har hjulpet til i kulissene.

Angående hotell: siden det ikke har skjedd noe tenker jeg at vi bare dropper det og holder oss til Hilton Barcelona. Fellesmidddag på kvelden som nevnt tidligere hadde vært veldig trivelig, har noen forslag til egnet restaurant?

Jeg flyttet meg nettopp bak fra 2F til 7F for å få ledig midtsete. ;)

Luring[emoji13]

Da blir/er det Hilton BCN.
Mat er jeg med på så lenge dem serverer ku der. Jeg er kjøtteter!!

Har plass på t/r lørdag og søndag. Fristende å bli med ut i BCN, men 40.000 poeng frister også..

Har 5a/4d på lørdag og 3a/6a på søndag. Ser ut til å være smekk fullt i plus t/r lørdag!

Seatblock, Jahojo :) Alle setene er ikke tatt. De fleste midtseter er blokkert fordi folk er Gull, Diamond eller Pandion.

Hadde håpet å holde dette som en overraskelse... jaja. Kjekt skal vi få det uansett. Tusen takk til SAS-Steward som har hjulpet til i kulissene.

Angående hotell: siden det ikke har skjedd noe tenker jeg at vi bare dropper det og holder oss til Hilton Barcelona. Fellesmidddag på kvelden som nevnt tidligere hadde vært veldig trivelig, har noen forslag til egnet restaurant?

TUSEN takk til SAS-Steward som har fikset i kulissene :-) Fantastisk service før turen er kommet i gang.

Luring[emoji13]

Da blir/er det Hilton BCN.
Mat er jeg med på så lenge dem serverer ku der. Jeg er kjøtteter!!
Du var imponerende kjapp til å oppdage det. :p

Hvis ingen har forslag til restaurant kan vi sikkert bare få hotellet til å reservere noe etter ankomst. Kan da ikke være umulig å få bord til 9 personer på en OK restaurant samme dag i BCN?

Hvis ingen har forslag til restaurant kan vi sikkert bare få hotellet til å reservere noe etter ankomst. Kan da ikke være umulig å få bord til 9 personer på en OK restaurant samme dag i BCN?

VirreVapp og jeg diskuterte dette med middag senest i ettermiddag. Vi kom fram til at vi kanskje like greit bare avtaler dette på flyet nedover; ser hvor mange vi blir og tidspunkt på kvelden vi har lyst til å spise, og deretter tar en av oss ansvaret for å booke når vi lander på bakken. Med litt (en god porsjon?) flaks har vi nett på flyet nedover også, slik at vi kan få spikret dette i luften.

Mine preferanser går forresten også i retning storfe og et brukbart utvalg av vin, type rød. En egnet tapas-restaurant kunne kanskje være et alternativ.

Fikk grusomt lyst til å være med selv nå... Ser billettprisene fortsatt er overlevbare. Men så går det jo ingen fly tilbake til KSU så sent på lørdager. :angry: Håper det kommer en god del tripreports, da! :)

Last edited:

Fikk grusomt lyst til å være med selv nå... Ser billettprisene fortsatt er overlevbare. Men så går det jo ingen fly tilbake til KSU så sent på lørdager. :angry: Håper det kommer en god del tripreports, da! :)

Da får du bli med oss tilbake på søndag da....

Hotellet veit hvor det omsettes stekte kuer vil jeg tru, eller, noen som jobber der bør i hvertfall vite det[emoji6]

Vi blir nok enige vil jeg tru, men først: Tralletømming

Da er det bekreftet: McDucken stiller på KRS-OSL-BCN-OSL-KRS 23.AUG.

Omstendighetene forandret seg, så da blir det tur allikavel! Men fikk ikke valgt sete... satser på de putter meg på riktig side av gardinen!

VirreVapp og jeg diskuterte dette med middag senest i ettermiddag. Vi kom fram til at vi kanskje like greit bare avtaler dette på flyet nedover; ser hvor mange vi blir og tidspunkt på kvelden vi har lyst til å spise, og deretter tar en av oss ansvaret for å booke når vi lander på bakken. Med litt (en god porsjon?) flaks har vi nett på flyet nedover også, slik at vi kan få spikret dette i luften.

Mine preferanser går forresten også i retning storfe og et brukbart utvalg av vin, type rød. En egnet tapas-restaurant kunne kanskje være et alternativ.
Jepp, tror det er en bra plan. Har inntrykk av at de bevisst bruker wifi-maskinene på de litt lengre rutene, har bl.a. fått dem tur/retur ALC og tur/retur KEF.

Tapas og rødvin høres ut som en herlig kombinasjon en varm lørdagskveld i Spania.

Da er det bekreftet: McDucken stiller på KRS-OSL-BCN-OSL-KRS 23.AUG.

Omstendighetene forandret seg, så da blir det tur allikavel! Men fikk ikke valgt sete... satser på de putter meg på riktig side av gardinen!
Herlig, velkommen (tilbake) ombord! Du må gjerne komme i Plus så lenge du ikke tar 2E. :p

Spørs om den ekstra trallen holder til returen. ;)

Heisan! Lenge vært fan av flyprat,men har bare være "stalker" og lest innlegg. Vi hadde planlagt MR til BCN for lenge siden, og tenkte at det var på høy tid å registrere og si hei! vi sitter på 4AC på vei ned og på retur søndag sitter vi på 5DF. Bor også på Hilton Barcelona (av ren tilfeldighet) og blir gjerne med på middag. Blir hyggelig å treffe andre med samme interesse! Seeya, guys! Hilsen OSLKSSK og OSLLars

For de som skal hjem igjen den 24.e og er glad i gin kan jeg anbefale Bobby Gin. Har aldri vært på et sted som tar dette med GT så seriøst :)
Ideal Cocktail Bar er og et godt alternativ, men det var ikke så mye folk når jeg var der (en lørdagskveld).

Må da være rundt 26 på utreise på lørdag trur jeg. 11 eller no som blir over til søndag. Har kommi litt ut av tellinga....

Back