Vi skal på Mileagerun med SAS 23. august (splittet)

Re: SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Nesten! Flyr fra Haugesund :) Skal gå fint de datoene, har ikke sjekket priser fra HAU enda men kan da ikke være veldig mye avvikende fra de du får fra Bergen.

EDIT: 17. August er selvfølgelig dyr fra HAU pga. det er en Søndag, er ikke plasser på Plus en gang. Men den 23. ser bra ut, tur/ retur til 2800kr :)

Høres lovende ut! Den 23. August bør nok være gunstig som du beskriver :-) Da er det verste rushet med ferie over og folk har begynt igjen på jobb. Hyggelig om du slenger deg på ;)

Frister å hive seg på, men ser det bare er ledige pluss til en tur den dagen, dog var prisen helt kurrant

Frister å hive seg på, men ser det bare er ledige pluss til en tur den dagen, dog var prisen helt kurrant

Hvilken dato og fra hvilken flyplass? :)

Funker det på ungdomsbilletter tro?

Funker vell med ungdoms billetter også, men de er vell bare i Go og ikke Plus? Ergo bare 100% bonuspoeng og ikke 200% som med Plus .. :(

Kaster meg på MR jeg også. OSL-BCN-OSL 23.august.

Jeg har booket BGO-OSL-BCN 23. august, men med retur 24. august. Noen hundrelapper dyrere, men får da et døgn i BCN og slipper 4 timer transit på OSL på returen.

Bestilte 17/8 jeg, fikk ikke opp ledige billetter på returen den 23. Så da får jeg dra på MR søndagen før istedet....

Vurderer å ta en MR til BCN i Pluss med doble poeng. Har forøvrig en bestilling i Pluss til ALC også til ordinære 10k poeng for EBG. Det står på SAS sine sider

http://www.sas.no/kontakt/kontakt/kontaktskjema/avboka/rev_tkt/

at denne "som regel" kan avbestilles. Kan den det, og vil jeg få refundert alle pengene? (EBG dersom det har betydning)

Vurderer å ta en MR til BCN i Pluss med doble poeng. Har forøvrig en bestilling i Pluss til ALC også til ordinære 10k poeng for EBG. Det står på SAS sine sider

at denne "som regel" kan avbestilles. Kan den det, og vil jeg få refundert alle pengene? (EBG dersom det har betydning)

De "skryter" da voldsomt når de skriver dette under "Plus" når du bestiller: "Endring: Endring tillatt innen samme prisnivå. Kan kjøpes opp til høyere pris mot prisdifferansen i tillegg.

Refusjon: Billett og drivstofftillegg er refunderbart." Da sier det seg jo selv at den skal være refunderbar? Noe annet hadde da vært feil markedsføring eller hva det nå skal kalles? :o

Tror ikke det skal være noe problem. Har avbestilt et par turer selv, og fått igjen alle pengene untatt servicegebyret på 30kr.

Kaster meg på MR jeg også. OSL-BCN-OSL 23.august.
Da er vi en gjeng som drar på MR den dagen! Har nettopp booket BGO-OSL-BCN t/r 23 august. Hadde gjerne kunnet bli en natt i Barcelona, men for det første blir det dyrere, og for det andre så skal jeg dit i juli uansett.

Jeg har booket BGO-OSL-BCN 23. august, men med retur 24. august. Noen hundrelapper dyrere, men får da et døgn i BCN og slipper 4 timer transit på OSL på returen.

Endra fra T/R OSL-BCN 17/8 til OSL-BCN 23/8 og BCN-OSL 24/8, så da får vi vel unne oss en øl i BCN da... Hvor har du booket hotell?

Re: Vi skal på Mileagerun med SAS (splittet)

Jeg er med! Må bare vente er par dager før jeg kan bestille, håper prisen holder seg til da.

Endra fra T/R OSL-BCN 17/8 til OSL-BCN 23/8 og BCN-OSL 24/8, så da får vi vel unne oss en øl i BCN da... Hvor har du booket hotell?
Har ikke booket enda. Forslag?

(For ordens skyld - er ikke 100% sikker på at jeg reiser enda, men vil sannsynligvis gjøre det.)

Last edited:

Har ikke booket enda. Forslag?

(For ordens skyld - er ikke 100% sikker på at jeg reiser enda, men vil sannsynligvis gjøre det.)

Aldri bodd i BCN før, så veit da f... jeg...
Det er vel ikke no Radisson der, så Conciergestatusen gjør vel ingen nytte?

Forslag? Har vel kun ststus i Accor nå, men kan sikkert matche meg til et kort hos noen andre og..

Jeg og en kompis reiser ned 23 august fra HAU med retur 24 :)

Aldri bodd i BCN før, så veit da f... jeg...
Det er vel ikke no Radisson der, så Conciergestatusen gjør vel ingen nytte?

Forslag? Har vel kun ststus i Accor nå, men kan sikkert matche meg til et kort hos noen andre og..
Eller å gjøre noe så vanvittig som å bo uten status? :p

Fant et par tråder med tips:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=115709
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=84771

Med Pullman Barcelona Skipper får du brukt Accor-statusen din. Men synes ikke hotell ved stranden er så viktig når man skal være der et døgn. Er et par Hilton-hotell óg, men heller ikke de skal være så bra plassert. Tror heller jeg finner et rimelig og sentralt hotell uavhengig av kjede.

Da blir det TO turer på meg til BCN i sommer, begge fra BGO.
Kjører 17.08 og 23.08 - noe som gir totalt 45.000 poeng inkludert EBG-bonus. Gleder meg til å treffe på flere av dere :)

Back