Vi skal på Mileagerun med SAS 23. august (splittet)

Re: Vi skal på Mileagerun med SAS (splittet)

Eller å gjøre noe så vanvittig som å bo uten status? :p

Fant et par tråder med tips:

http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=115709

http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=84771

Med Pullman Barcelona Skipper får du brukt Accor-statusen din. Men synes ikke hotell ved stranden er så viktig når man skal være der et døgn. Er et par Hilton-hotell óg, men heller ikke de skal være så bra plassert. Tror heller jeg finner et rimelig og sentralt hotell uavhengig av kjede.

UTEN status, ja det skulle tatt seg ut[emoji13]
Men hadde jo vært gøy å prøvd det en gang og. Kurant transfer fra flyplassen og beliggenhet får vel nesten veie tyngst nå vel.
Øl og mat må vi ha!!

Vi booka oss inn på Hotel Alma Barcelona, skal vist være veldig bra.
Prisen ligger nå opp mot 2000, så den har steget en del siden vi booka.

Jeg og Mmats slenger oss på. Ned 23 og opp 24. Store planer om å bo på Hilton Barcelona

Last edited:
Re: SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Da er vi en gjeng som drar på MR den dagen! Har nettopp booket BGO-OSL-BCN t/r 23 august. Hadde gjerne kunnet bli en natt i Barcelona, men for det første blir det dyrere, og for det andre så skal jeg dit i juli uansett.

Da er vi på samme tur der, SE-AER :-) Får en fin fin fire timer i den nye innenlandsloungen før siste flyet hjemover!

W er stedet å bo i Barcelona. Koster litt, men fy så bra. Herlig lounge ved bassenget (utendørs), Michelin-restaurant og hot nattklubb. Burde dekke de flestes behov.

Vurderer 23. - 24. selv, men har foreløpig booket rundtur 24.08.

Kom over dette eminente forumet i våres da jeg leste artikkelen i Aftenposten om Milage Runners til Barcelona (http://www.aftenposten.no/okonomi/F...kt-etter-bonuspoeng-7491368.html#.U23mdsdG22w). Vært småhektet siden.

Ironisk nok bikket jeg akkurat 100.000 poeng grensen på min siste tur til BCN (ikke en MR).

Dermed passer det jo ypperlig med min aller første MR noensinne til nettopp BCN! Har akkurat booket t/r OSL-BCN 23/8. Må jo ta noen forhåndsregler for å sikre Diamantstatus også neste år... :) Gjør heller ikke noe med doble poeng på denne turen...

Gleder meg til å ta del i galskapen! :fly

Kom over dette eminente forumet i våres da jeg leste artikkelen i Aftenposten om Milage Runners til Barcelona (http://www.aftenposten.no/okonomi/F...kt-etter-bonuspoeng-7491368.html#.U23mdsdG22w). Vært småhektet siden.

Ironisk nok bikket jeg akkurat 100.000 poeng grensen på min siste tur til BCN (ikke en MR).

Dermed passer det jo ypperlig med min aller første MR noensinne til nettopp BCN! Har akkurat booket t/r OSL-BCN 23/8. Må jo ta noen forhåndsregler for å sikre Diamantstatus også neste år... :) Gjør heller ikke noe med doble poeng på denne turen...

Gleder meg til å ta del i galskapen! :fly

Vi blir en bra gjeng den 23, jeg var selv med på turen i artikkelen i Aftenposten, så moro at stuntet vårt har dratt deg med på moroa. Du får endre hjemreise til 24. så du kan bli med på øl og reiseprat på lørdagskvelden også!!

Tore

Hmm..

Tilfeldigvis ville det ha seg slik at en kompis og jeg også har booket tur til BCN 23. august, med retur 24. august. Jeg stusset faktisk litt på at det var såpass mange seter i Plus som allerede var tatt, men nå vet jeg altså hvorfor. :)

Regner med flesteparten av folket skal ta SK4685, OSL - BCN, som kompisen og jeg har booket (vi starter fra TRD med SK341)?

Rune

Hmm..

Tilfeldigvis ville det ha seg slik at en kompis og jeg også har booket tur til BCN 23. august, med retur 24. august. Jeg stusset faktisk litt på at det var såpass mange seter i Plus som allerede var tatt, men nå vet jeg altså hvorfor. :)

Regner med flesteparten av folket skal ta SK4685, OSL - BCN, som kompisen og jeg har booket (vi starter fra TRD med SK341)?

Rune

Hei Rune! Morsomt sammentreff :colgate:
Det stemmer at vi skal med SK 4685 til Barcelona ja. Tror de skal få god omsetning på trallen på den turen der og tilbake igjen. Ser frem til å treffe mange hyggelige medforumister :-)

Henger meg også på denne fra Stavanger (23 - 24 August).

Berlin 02-03 juni, hehe. Ikke akkurat beste stedet, men tidene passet og det blir 8500poeng med gull pga via CPH.

W er stedet å bo i Barcelona. Koster litt, men fy så bra. Herlig lounge ved bassenget (utendørs), Michelin-restaurant og hot nattklubb. Burde dekke de flestes behov.

Vurderer 23. - 24. selv, men har foreløpig booket rundtur 24.08.

W er bra ja, men synes vel ikke beliggenheten er optimal. Ville heller valgt et hotell litt oppe i byen. Siste gang jeg var der bodde jeg på Majestic, som absolutt kan anbefales. Dessuten var prisen godt under the halve av W.Har bodd på et par W i andre byer, og slev om de er bra, var Majestic pga beliggenheten og stil/standard, et mye bedre valg. Majestic har dessuten en fantastisk takterrasse med basseng og bar.

Bare til info, så anbefaler jeg samtlige som skal på tur nedover den 23. å sjekke setevalgene deres. SAS har satt inn en -600 i stedet for -700, obs obs :-)

Jaja....jeg skal på en halveis-aktig mileage run til Hilo på Hawaii på fredag, men med United da.
SVG-FRA-IAD-IAH-LAX-ITO-LAX-EWR-FRA-SVG
Heftig og lang tur, men gir plenty med poeng :lol:

Jaja....jeg skal på en halveis-aktig mileage run til Hilo på Hawaii på fredag, men med United da.
SVG-FRA-IAD-IAH-LAX-ITO-LAX-EWR-FRA-SVG
Heftig og lang tur, men gir plenty med poeng :lol:

Er du noen gang nede på jorden i det hele tatt? :p om det i signaturen din stemmer er du en Gud. Hiver meg også med på turen til BCN den 23. August med retur 24. August :) !

Bestilte nettopp MR:

08.06.2014 OSL-BCN 08:20 - 11:45 - SK4685 - Sete 3F
08.06.2014 BCN-OSL 12:35 - 15:50 - SK4686 - Sete 5F

Pris: 2200kr

Er du noen gang nede på jorden i det hele tatt? :p om det i signaturen din stemmer er du en Gud. !

Ja det skjer sånn av og til det ja ;)
.....og flightmemory siden min stemme nok bra den! :fly

Sist gjorde jeg det på chatten. Bare skrev at jeg skulle gjerne avbestille bookingnummer XXXXXX. Holdt med det den gangen hvertfall

Back