VELKOMMEN

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Replying to Topic 'VELKOMMEN'

Som vanlig har jeg HISTORISK spørsmål: er dette det FJERDE eller FEMTE forum som CK har tilknytning til?
Før airpics-tiden var det vel samarbeid med Hr. Hølleland, men var det ikke noe før det også?

Jepp -da er jeg inne igjen også. Gadd ikke registrere meg hos stp, men gjør det her. Gratulerer med nytt forum igjen, ck :)

-Og da kom også jeg diltende etter..... :)

Gratulerer til CK som står på !

Da var jeg også på plass, for dette ser jo ytterst lovende ut.

For ordens skyld: Ble kjedelig med det samme nicket hele tida (jagu), så jeg valgte en ny her. Men jeg mener nok det samme som tidligere...:)

svar til GF1s spørsmål om hvilket forum i rekke dette var, og det er det fjerde forumet Scanair.n (ex. Scanair.net, Airlines of Norway) har brukt - og det siste. Nå er vi "hjemme" og er herrer i eget hus, king of the castle, lord of the mannor....:D

Å nåh! Trodde du siktet til nicket mitt. Jeg fikk ikke regnestykket til å gå opp....:)

Originally posted by Fly high

Å nåh! Trodde du siktet til nicket mitt. Jeg fikk ikke regnestykket til å gå opp....:)

Ikke alt dreier seg om deg da vettu :p men Velkommen hit da :)

Originally posted by Jan H

Testing testing . nettopp registret meg her..bare en liten test :)

test is an unknow command... Please try again later :)

Du må vel innom myhome --> board setting --> show avatar

Avataren på dette forumet må være så liten. Får ikke til å forminske bildet nok til å få det under limiten :) hehe

Originally posted by Jan H

Avataren på dette forumet må være så liten. Får ikke til å forminske bildet nok til å få det under limiten :) hehe

Vell gikk bedre da jeg linket til avataren på airpics forumet......istedet for å laste opp en nye en :)

Hallo!!

Har vært i dvale en stund, men dette forumet ser jo ut til å kunne by på det meste. Så jeg henger meg på gratulasjonene.

Jeg lurer litt på hvordan i alle dager det har seg at jeg ikke fikk med meg byttinga av forum før nå. Det ble plutselig stille på stp (som i og for seg var greit nok, siden det var så mye mas der), men jeg luktet ikke helt lunten.
Noen som vil oppklare hva som egentlig har skjedd?
Jeg ofret tom den supre fendt-avataren min til fordel for MD80 på trd, så har fått tilbake airpics-feelingen.
God lørdag!

Vurderer forresten å komme med bilder fra norsk potetindustri i nærmeste fremtid.. haha

Back