VELKOMMEN

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Replying to Topic 'VELKOMMEN'

Originally posted by LN-REF

Flott påfunn Richard!

Ser at Savipix har tatt oppfordringen og gjort det allerede! Og den har snart nådd 30 views uten å bli sletta.... Hmmm.. kor i himmelens namn er Admin??

Uansett, mange er innom allerede og ser på det nye forumet, og noen har registert seg også allerede! Bra!

Takk Savipix!

No problem... I am evil by nature.. :p (Saknar en smiley med devilhorns) och ser samtidigt en chans att bli deletad.

Oj oj oj, her tar man seg en tur til svigers i New Brunswick og kommer hjem til nye og bedre forhold.

Jeg trodde også at jeg ikke følgte med i svingene på STP. Det gjorde at jeg ikke var så interessert i å lese der lengre. Altfor mye blinking og flash på skjermen min. Men nå ser jeg at det var ikke jeg som hadde problemer...

Det er godt å være i disse omgivelser, og flott å se så mange kjente nick.

Vi snakkes, alle sammen.... :)

og da var topicen oppdaget! ....og borte ble den!

Sist eg sjekka så var den oppe i 141 views! BRA!!

og på Norsk Skipsfarts Forum så har antall medlemer økt betrakteleg som følge av det flotte innlegget! Og postinger begynner å komme igang også...

Dette blir kan bli bra!

Har akkurat sett over skipsfarts forumet og tenker en kombianasjon av fly og båt-formum- nemlig sjøflyforum!

Originally posted by Concorde

Har akkurat sett over skipsfarts forumet og tenker en kombianasjon av fly og båt-formum- nemlig sjøflyforum!

Himmel og hav! :p

Har hengt meg på, med nytt brukernavn.

Fordi det var bare BU med F.28 som klarte å klatre over treet utenfor kjøkkenviduet vårt der vi spiste frokost da jeg vokste opp. Men kanskje enda mer fordi det var da jeg så Braathens F.28 for første gang i mars 1969, at det tok av for alvor med flylidenskapen min.

Back