VELKOMMEN

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Replying to Topic 'VELKOMMEN'

`Det var den tråden som gjorde at jeg fant dette forumet, men jeg ble egentlig ikke så mye klokere.. Bortsett fra at jeg skjønte det var litt uro i kulissene:)

Ja, nettop noe av problemet er at admin på STP har systematisk slettet ALLE innlegg (og det var mange) som var satte spørsmål ved hans måte å drifte forumet på. Da er det ikke så lett i ettertid å vise det....:sarc

Får håpe slikt ikke skjer her da, og at CK virkelig er herre i eget hus. Dessuten så håper jeg vi slipper denne "hvem er størst" og "de sa ditt og datt på det andre forumet" tråder.

Husk at vi går den gode årstiden i møte, med peis, frostnetter og ikke minst... hehe, det måtte komme, gjæret druemost!

Originally posted by Dag Viking

Får håpe slikt ikke skjer her da, og at CK virkelig er herre i eget hus. Dessuten så håper jeg vi slipper denne "hvem er størst" og "de sa ditt og datt på det andre forumet" tråder.

Er helt enig i det.

Husk at vi går den gode årstiden i møte, med peis, frostnetter og ikke minst... hehe, det måtte komme, gjæret druemost!

Har dere sånt i Texas da :)

Originally posted by LN-SEK

Har dere sånt i Texas da :)

Texas?

Dag J som er i Houston

For tiden holder jeg til mellom disse bratte fjell og daler:

P7130718.jpg

Snakk om å komme ut på viddene...
Men jeg kommer i det minste nærmere en senior member status:hoho

Da er jeg også her, og denne gangen med STOR forbokstav i navnet mitt :D
Tøffe ansikter var det også her :p

Ja da var brukernavnet fornyet fra SAJair til SAJblue. Jeg er med her og, selvfoelgelig, selv om jeg ikke er paa internet hver dag akkurat..

hilsen Stefan

Jeg har også blitt med over og er meget fornøyd med hvordan dette forumet er. STP ble litt for masete, litt for "seriøst" og enkelte der var litt for selvhøytidelige for å si det forsiktig.

Tusen takk til Bu662 og DC-8-63 for at de fikk dette til. :D

Originally posted by Herlov
STP ble litt for masete, litt for "seriøst" og enkelte der var litt for selvhøytidelige for

Enkelte = 1 person :p

Henger meg på jeg også: GRATULERER :)

Hilsen,
Laurenz

The Artist Previously Known As Wolfeye :sarc

Da var jeg og på plass! Tok litt tid før jeg fant ut at det er her ting kommer til å skje fremover. Lurer på en ting. Er det mulig å avregistrere seg på de andre forumene?

Synes stp-forum bar preg av å bli styrt av en 16-åring som ikke tålte kritikk og som tolket det meste i neagtiv retning. Ville nesten sagt paranoide trekk.

Lite seriøst når innlegg slettes bare fordi dem er litt kritiske, mottar 3 like mailer i innboksen min hver gang fra administrator som har så mange skrivefeil at jeg har vansker med å ta dem alvorlig. Forumet ble videre kjennetegnet av utrolig impulsive handlinger fra administrator med røde store bokstaver og henvisninger til grunnloven etc.
Klarte ikke ta det alvorlig. Glad for å være her jeg:)

Jeg ble litt overrasket når CK flyttet forumet hit, men i ettertidens lys ser jeg helt klart at det var for det beste. Pengemaset begynte nesten umiddelbart og bar preg av press (i skarp kontrast til måten det skjedde på Airpics, hvor webmaster selv ikke initierte det), og jeg la merke til at endel av trådene forsvant - først trodde jeg det var fordi jeg ikke greide å holde oversikt, men har etterhvert (litt treg i oppfattelsen dessverre :sarc ) forstått hvorfor. Og når jeg leser hva BU622 skriver blir jeg litt skremt av hele greia.

MYCKET bättre än STP-forum!
Men jag är fortfarande kvar även på Airpics-forumet.:)

Originally posted by BU662

Men kanskje går du inn i SEA Forum og promoter Oddgeir sine nye Skipsfarts-Forum?

Norsk Skipsfarts Forum:) :D

Reaksjonen fra STP Pål vil vaere den samme...:D

Hilsen

Richard

Flott påfunn Richard!

Ser at Savipix har tatt oppfordringen og gjort det allerede! Og den har snart nådd 30 views uten å bli sletta.... Hmmm.. kor i himmelens namn er Admin??

Uansett, mange er innom allerede og ser på det nye forumet, og noen har registert seg også allerede! Bra!

Takk Savipix!

Back