Re: Utsetter du eller avbestiller du turer nå?
Har og hadde ingen ting i bestilling. Ett Kiel Cruise for 10 dager siden ble det ikke noe av. De var delvis bestilt med gratisbillett fra GSport, så for å ikke miste de måtte ny tur bestilles og da ble det i slutten av august. Håper dog at vi kan ta den så fort båtene begynner å ga igjenn. Med 4 hytter vi ikke får overnatte på så ønsker jeg at hytteforbudet blir opphevet. Og etter som vi hytte eiere etter regjeringens oppfatning er det mest ansvarsløse og uintelligente som finnes, samt at vi alle er befengt med korona som vi sprer rundt oss med, så blir det nok spredningsferie til hytte kommunene i sommer for å belaste lokale helsetjenester. Dessuten har jeg pensjonist kuvøse (bobil) og skal jobbe fra ca 20 juni til begynnelsen av august. Alt blir dermed tatt på sparket.
Den årlige fly-ferien varte i år 23 dager og gikk til UAE, India og Sri Lanka i Januar-Februar. og er dermed gjennomført. Begynner flyene å fly igjen så kunne jeg tenke meg en tur til Praha for å besøke noen venner som jeg ikke har sett på noen år, som en Airline-Aid.
Det er uaktuelt å ikke være sammen med svigers på julaften. Sist prøvde jeg å få dem med til Dubai, men det var ikke snakk om. Etter at de hadde hatt deres beste ferie noen gang da de var med til Dubai i januar, har jeg ett lite håp om å få det til kommende jul. Jeg har lyst til å se fyrverkeriet på Nyttårsaften og oppleve Expo 2020 men det er fremdeles så lenge til at jeg ikke behøver å bestemme noe enda.