Artikkel om nye butikker.
http://www.aftenposten.no/reise/Her-er-de-nye-butikkene-pa-Oslo-Lufthavn-654823_1.snd
0,6 Ringnes ved gate 42 (...)
Alt sammen vinnere hos landets rikeste.![]()
OSL i et nøtteskall, for dårlig for de rike, for dyrt for de fattige. Når jeg ser en eldre kar sammen med antageligvis barnebarn, og de kjøper en brødskive hver seg med appelsinjuice og det koster ca 300,- og det er med selvbetjening.
Jeg er glad jeg har OSL-ID-kort vi får i det minste noe rabatt. (Ja, glem gullkort og norwegiankort, ekte elite er du først når du har OSL-kort)![]()
Hvor mye må jeg fly for å få OSL-kort da?![]()
He he, leste denne igjen nå. Det er litt off topic kanskje men kommentarene om at reising var luksus og tilbudet på OSL kun for de rike brakte frem latteren litt.
Da tenker de sikkert på Franks Deli, Pizza Hut, ymse baguetter du trenger både begge hender OG tenna for å rive biter av, bokhandelen (fattigfolk leser ikke), 0,6 Ringnes ved gate 42 og dagens tilbud på Bamse Mums på Tax Free'en...
Hvorfor ligger ikke bussgatene med i oversikten over gater på Pir Nord?
Bygges det? Er eller var ikke planen at man kunne bruke buss på de vanlige gatene der?
Ellers så er det jo fortsatt de gamle bussgatene.
37-39 blir E3-E7 og de lenger ute på Schengen blir E24-E28
Usikker, men registrerer ved bussing i dag at når jeg passerer piren så er den ut-hullet med bussgater på bakkenivå.
Kan det være bussgater for ankomst?
Kan det være bussgater for ankomst?
Fjong løsning ved sikkerhetskontrollen i den nye terminalen.
Foto: (OLE PETTER BAUGERØD STOKKE/Dinside.no)
Fjong løsning ved sikkerhetskontrollen i den nye terminalen.
Foto: (OLE PETTER BAUGERØD STOKKE/Dinside.no)