Dag Viking
ScanFlyer Mile High Club
Fikk booket en kollega med BA til Houston, Club Europe og First. Han var ikke så imponert egentlig. Bra sete og service, men dårligere mat enn Thai First som han har flydd mange ganger.
Fikk ikke pysj, da de kun hadde str M igjen.
IFE var ikke noe særlig, mye Bollywood.
Kanskje jeg skal prøve å redusere andelen BA på neste DM-tur...
Edit:
Prøvde å redusere andelen BA nå nettopp, spesielt siden CX nettopp har endra to av segmentene mine til 2-klasse fly og fikk følgende overraskende info på tlf:
-Det går ikke an å endre en booking
-Man må avbestille eksisterende booking, og re-deposit milesene
-Det er ingen garanti for at man får igjen setene som man hadde tenkt å beholde (greit nok)
-Man får ikke refundert differansen dersom man får en routing med mindre taxes
Tror at agentruletten hadde vært en grei ting, men får ta det ved en senere anledning. Det er for langt frem i tid til avreise, og det kommer gjerne flere endringer før den tid.
Kollegaen min endra billetten forrige uke, og det var ikke noe problem.
Fikk ikke pysj, da de kun hadde str M igjen.
IFE var ikke noe særlig, mye Bollywood.
Kanskje jeg skal prøve å redusere andelen BA på neste DM-tur...
Edit:
Prøvde å redusere andelen BA nå nettopp, spesielt siden CX nettopp har endra to av segmentene mine til 2-klasse fly og fikk følgende overraskende info på tlf:
-Det går ikke an å endre en booking
-Man må avbestille eksisterende booking, og re-deposit milesene
-Det er ingen garanti for at man får igjen setene som man hadde tenkt å beholde (greit nok)
-Man får ikke refundert differansen dersom man får en routing med mindre taxes
Tror at agentruletten hadde vært en grei ting, men får ta det ved en senere anledning. Det er for langt frem i tid til avreise, og det kommer gjerne flere endringer før den tid.
Kollegaen min endra billetten forrige uke, og det var ikke noe problem.
Last edited: