US Airways med ny 100% Promo (del 2)

Status
Not open for further replies.
Om C er ok for deg, kan du prøve SN; de har mange destinasjoner i Afrika. Deretter kan man ta SA til Sør Afrika :)

Alternativer er

• SA fra Tyskland eller LHR til JNB/CPT (C)
  • TK til JNB/CPT (C)
  • LX til JNB (F+C)
  • LH til JNB(C)/CPT(F+C)
  • Den alkoholfrie ruta med MS via CIA (C)
  • Diverse mere eller mindre spennende connections i Afrika.

F er så og si umulig å finne, sikter du på C så kan du nok finne en del hos SA innimellom.

Så vidt jeg har hørt er Sør-Afrika populært for bonusuttak for de som har direkteruter ned dit. Stort sett nattflighter, så man kan brenne av mil på en (lang)helg i CPT uten å tape dager eller få jet-lag. Virker også som det er godt belegg, fløy A380en til LH og da var det pakka fullbooket på F og C (men ledige plasser i M) begge veier.

Takk for innspill. Nettopp fraværet av jetlag lokker (tør nesten ikke si det, men var temmelig gåen selv etter F til HKG i sommer - mulig jeg begynner å bli gammel). Men for en som ikke klarer å sove på fly, høres nattflight litt kjipt ut.

Dårlige nyheter. US Airways har satt opp prisen på DIV.Miles. For 50K kostet det før 1375$ (1478$ med tax)og nå er det 1750$ altså 1881$ inklusiv tax.

Last edited:
Dårlige nyheter. US Airways har satt opp prisen på DIV.Miles. For 50K kostet det før 1375$ (1478$ med tax)og nå er det 1750$ altså 1881$ inklusiv tax.

NEEI: :cry: Dette må som sagt være en skatt de har innført pga flyprat.no. Jeg som meeget god kunde av US Airways krever at denne skatten opphører umiddelbart og jeg finner meg ikke i slik diskriminering. ^_^

Det måtte jo bare komme før eller siden...

Men likevel god pris om du finner F awards.... ikke fullt så attraktivt på C awards lenger, men det spørs jo hvor man skal :)

Dette må de ha gjort nettopp. Var inne der i middagstider, og da kostet det ennå 1375 :O Jeg som skulle kjøpe 10K til.. jaja.

Har lest tråden her og regler hos US, tenker at dette må kunne funke for 90.000 poeng i C-klasse:

Hong Kong - Oslo (stopover i 23 dager) - New York (destinasjon)- Oslo - Hong Kong.

Er det noe som tilsier at en ikke kan ha en så lang stopover ?

Har lest tråden her og regler hos US, tenker at dette må kunne funke for 90.000 poeng i C-klasse:

Hong Kong - Oslo (stopover i 23 dager) - New York (destinasjon)- Oslo - Hong Kong.

Er det noe som tilsier at en ikke kan ha en så lang stopover ?

Stopver kan være lenger enn 23 dager, men tviler på at du får til den routingen for 90K, du er innom en annen prissone; USA-EU er 100K i C-klasse. om du får den routingen til en annen pris enn 90K kommer nok litt anpå agenten og validering av routingen.

Hvor strengt håndheves stopover-regelen;
Kan man komme unna med et 36 timers stopp (altså ´litt´over de tillatte 24), uten at det blir regnet som stop-over ?
Noen erfaringer ?

Status
Not open for further replies.
Back