Gir ikke expertflyer.com også en brukbar oversikt over ledige seter for award på en rekke flyselskaper???Kjenner ikke til KVS Tool, men ANA Tool fungerer som fy!
Gir ikke expertflyer.com også en brukbar oversikt over ledige seter for award på en rekke flyselskaper???Kjenner ikke til KVS Tool, men ANA Tool fungerer som fy!
Får mye luksus, god mat og drikke i Singapore for 14000 kroner![]()
Er det "umulig" å finne ledige billetter i First for to? Jeg har søkt i ANA, og det virker som det er fullt mulig å finne first-billetter til de oppsatte reisemålene til en pax.
Hvilken klasse reiser du i? Jeg ga 947 for signaturen min. C klasse.Jeg ga rett i overkant av 500,- i avgifter for bestillinga under i signaturen min.
Ifølge flyertalk er Russland nå i Nord-Asia. Må være lønnsomt og starte turen på F.eks SVO for da er det Nord-Asia first for 40k og Sør/sentral Asia for 80k
Er det "umulig" å finne ledige billetter i First for to? Jeg har søkt i ANA, og det virker som det er fullt mulig å finne first-billetter til de oppsatte reisemålene til en pax.
1) ja og jaBlir som en unge i godtebutikken når jeg leser her inne, vil og fly F:spin
Mine spørsmål, soom kanskje ligger i trådene blir da:
1. For å kjøpe miles hos US må jeg registrere meg som bonuskunde?
Må/kan jeg gjøre det samme for å kjøpe til fruen?
2. Jeg vil gå for 100k tilbudet, hvordan ser jeg hvem og hvor jeg kan komme for disse poengene i F ( gjerne LH ).
3. Hvor lenge er disse poengene gyldige, og holder det f.eks å booke med bare å bruke poengene, untatt skatter og avgifter?
Send gjerne en pm, er enld mann så treig i oppfatningen
Hvilken klasse reiser du i? Jeg ga 947 for signaturen min. C klasse.
Gir ikke expertflyer.com også en brukbar oversikt over ledige seter for award på en rekke flyselskaper???