Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
De kan kjøpes for normal pris. Man kjøper altså 50k å får 50k for 1375$ og 10k for 275$Må man tjene opp de siste 10 ved å fly, eller kan man kjøpe dem også?
Man kan vel ikke kjøpe 100k hver dag?
BF:cool2
Må man tjene opp de siste 10 ved å fly, eller kan man kjøpe dem også?
Man kan vel ikke kjøpe 100k hver dag?
BF:cool2
Hva er egentlig sjansen for at US Airways skulle gå konkurs? Selv om det er veldig billig med First til N. Asia for under 8K, så er det veldig mye for ingenting om det skulle skjære seg...
Uansett forstår ikke økonomien i dette... Fatter det ikke, og jeg anser meg selv som ganske habil i økonomi...:8:
Hva er egentlig sjansen for at US Airways skulle gå konkurs? Selv om det er veldig billig med First til N. Asia for under 8K, så er det veldig mye for ingenting om det skulle skjære seg...
Takk for info. Er det bare å melde seg inn med norsk adresse og deretter vente i 12 dager før en kan kjøpe poeng? Jeg har ikke gjort dette før men har sett det vært nevnt flere ganger her på forumet.
Men kan det være en fare for at de andre *A får nok og blokkere flygninger for divided miles, eventuelt enda verre ,kaster ut US A av alliansen og kanselere billettene som er bestilt?Egentlig ganske enkelt: De selger en vare de knapt nok betaler noen ting....at de misbruker sine alliansepartnere er en annen sak, og noe som faktisk burde hatt konsekvenser
Men kan det være en fare for at de andre *A får nok og blokkere flygninger for divided miles, eventuelt enda verre ,kaster ut US A av alliansen og kanselere billettene som er bestilt?
Mulig jeg er dum, men hva er greien med at LX billetter ikke dukker opp i KVS Tool? Må man ringe og spørre om tilgjengelighet, eller har jeg misforstått noe vesentlig?
Nå kunne du uansett ikke fått tur i LH F i A380 pga deres blokkering av alle som ikke er Senator og høyere i Miles and Less på den maskina. Det at noen fikk dette til å begynne med var at equipment change til Airbus 380 ble annonsert i etterkant. Man må nok begynne å se til MUC etterhvert som A380 settes inn på flere og flere ruter.
Det er jeg klar over. Men hadde jeg nådd dette salget, så hadde ikke A380 vært 1. prio heller. Prio hadde blitt C eller F på meg og kjerringa.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.