US Airways med ny 100% Promo (del 2)

Status
Not open for further replies.
Mener og å ha hørt/lest det. Men blir i så fall ikke håndhevet

Jeg har også lest det, men tror det var i en tidligere versjon av reglene. Nå står det "..in a partner hub city if you’re traveling on an award partner"

Jeg har også lest det, men tror det var i en tidligere versjon av reglene. Nå står det "..in a partner hub city if you’re traveling on an award partner"

Jeg tror dette er en regel som ikke lenger gjelder. Den faller på sin egen urimelighet.

Har aldri hørt den varianten, men mener å ha lest en regel om at stopover må være på innkommende operatørs hub.

Det er en ting jeg har lurt på....kan man ankomme f.eks EWR og reise videre fra JFK uten at det blir regnet som en open-jaw? Siden begge er NYC mener jeg?

Det er en ting jeg har lurt på....kan man ankomme f.eks EWR og reise videre fra JFK uten at det blir regnet som en open-jaw? Siden begge er NYC mener jeg?

Ja, det går bra. Har selv billett til Narita og fra Haneda i oktober

Har aldri hørt den varianten, men mener å ha lest en regel om at stopover må være på innkommende operatørs hub.

Vel tror den reglen ikke er verdt papiret den er skrevet på engang. Ingen problemer med stopover i Seoul når jeg kom inn med Lufthansa og 95% ser heller ikke ut til å ha noe problemer med det så er nok noe med at den ikke håndheves.

Vel tror den reglen ikke er verdt papiret den er skrevet på engang. Ingen problemer med stopover i Seoul når jeg kom inn med Lufthansa og 95% ser heller ikke ut til å ha noe problemer med det så er nok noe med at den ikke håndheves.

Men den regelen med stopover på inbound carriers hub eksisterer ikke lenger! Regelen nå er, som nevnt, at det må være en partner-hub. Seoul er Asiana dvs. *-hub så da er det lovlig.

Last edited:
IAD er en United hub, så det teller absolutt.

Ja, og regelen er som sitert, og ganske klare når det gjelder stopover etter 2010-revisjonen. Om man får til stop-over andre steder er dette en bonus. Er vel liten vits i å diskutere "om det er lov eller ikke" - som mange har nevnt, det hender det glipper hos US da de må sjekke rutingen manuelt.

Jeg lurte på hvordan man setter opp en tur innad i en region? Feks i Sør Asia? Jeg har bestilt tur ned til BKK å ønsker en tur innom nabone til Thailand :) Jeg har allerede bestilt en enveis billet til PNH med Air Asia. Er det mulig å sett opp en rute derfra med poeng slik at jeg for sett Laos og Vietnam også? Jeg tenker at jeg kjøper mere poeng og bruker de i stedet for penger... Eller bør jeg bruke lavpris selskapene istedet?

Jeg har regnet med at det vill koste rundt 7500kr+++ med en tur slik jeg ønsker den med de forskjellige LCC. Vil det fortsatt lønne seg for meg å bruke LCC etc istedet for poeng???

Nå må du lese reglene fra begynnelsen igjen, etc. etc, please.... ..... Du får sikkert ikke Star til dine destinasjoner i litt zig zag zig zag.... Jeg gir opp nå... Andre hjelpe til.... Help...

Et kjapt og sikkert dumt spørsmal; men.. Vi har 10 års bryllupsdag snart, og i år som alle andre år er jeg på jakt :-( MEN, jeg tenkte at jeg kunne kjøpe litt goodwill med å ta henne med på tur i slutten av September eller i Oktober.

Kjøpe opp 100 000 points til oss begge og dra en "langhelg til et flott sted og fly 1st class med et bra selskap. (Drømmer jo om LH vi Frankfurt å bli hentet/kjørt med bil)

Noen som har anbefalinger/erfaringer med slikt "korte" turer; hvilke steder og selskap?? Er det mulig å få billetter så kort frem i tid ??

Noen som har anbefalinger/erfaringer med slikt "korte" turer; hvilke steder og selskap?? Er det mulig å få billetter så kort frem i tid ??

Var torsd-mandag i HKG i juni - gikk helt fint ifht. reise og det å være uthvilt. Vedr. tilgjengelighet så sjekk ana-tool og se hva som finnes. Antagelig er PVG, ICN eller NRT det som er enklest. En del selskaper slipper seter lang tid i forveien, andre slipper seter kort tid i forveien. Sist jeg sjekket var CPT i C-klasse (SA via FRA/MUC/LHR) i november også en mulighet.

Uansett viktig å registrere 2 x konto ho US NÅ, det er 12 dagers karensperiode før kjøp.

Status
Not open for further replies.
Back