????? Hva mener de med dette?
En liten gjetning fra min side: Internt kodenavn på en del av websidene deres som ligger halvferdige i beredskap (i "mørke") for bruk i ulykkesituasjoner? Jeg ser at de også har noen CSS-referanser til den øverste emergency-linja på hovedsida, som kaller den "darksite".
Det er helt korrekt Gustav!
De aller fleste selskap har opprettet en "beredskapssite" som gjerne kalles Darksite.
Stemmer det, det finnes ikke noe "militær landing". Noen ganger prioriterer man ned eleganse til fordel for et mer nøyaktig landingspunkt, men det har sammenheng med korte og/eller glatte baner,....
Det er helt korrekt Gustav!
De aller fleste selskap har opprettet en "beredskapssite" som gjerne kalles Darksite. Her ligger det klart et oppsett som skal kunne brukes ved ulykker og andre alvorlige hendelser. Det gjennomføres også øvinger og simuleringer av bruk av slike, da alle vet at det er til selskapets egen webside både pårørende og media i første omgang vil vende seg, og da er det viktig at det her finnes både KORREKT og oppdatert informasjon så langt dette lar seg gjøre.
Jeg vil tro at stadig flere firmaer i andre bransjer også har slike oppsett liggende klare, som kan aktiveres ved slike behov.
Ser det er noe som har kommet ut og gjennom taket like bak Cokpit, er det understellet tro?
For har det kommet gjennom, så lå de vel tynt an.![]()
Haverikommisjonen sier at det er instrumentpanelet bak pilotene som har løsnet da det smalt.Det var det som drepte pilotene.
Spekulasjoner og prat med pressen "hjernevasker" dem i sitt arbeid med å granske på det tidspunktet, for hvis man tror på en teori om hva som er feil er det utrolig hva man overser av andre muligheter og ledetråder. (Dette var noen år siden, men jeg vil tro at de jobber på samme måte i dag)
The Boeing Co. said four of its employees, all based in Seattle, were on the plane. They were identified as Ronald A. Richey, John Salman, Ricky E. Wilson and Michael T. Hemmer.
Boeing said the employees were traveling on company business.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.