Tur med Flyprat/Flypodden til WF-byen Bodø

Re: Tur med Flyprat/Flypodden til WF-byen Bodø

Ramsalt hvor jeg skal bo er nå fullbooket, det er jo pinsehelgen så kan kanskje være lurt å gjøre noen reservasjoner nå før alle rom rives vekk? Aner ikke om det er noe annet spesielt som skjer i Bodø den helgen, men det lukter vel kanskje litt konfirmasjonshelg også av dette tidspunktet?

God plass på Scandic hotellene 2-4. juni
Jeg tar inn på Scandic Havet.

Da er alle detaljene på plass!

Hotell-deal på Scandic Havet kommer jeg tilbake med så raskt jeg har fått tilbakemelding fra hotellet. Det er heller ikke de store avstandene i Bodø, så det går også fint an å bo på ett annet hotell.

Slik jeg leser dette er ikke alle detaljene på plass. Har vi en deal med Scandic eller gjelder hver enkelts avtaleverk?

Heia! Scandic er trege i tilbakemeldingene til meg, så det tar litt tid å få på plass. De har indikert en pris på ca 900 pr natt, og i og med at de selger rom til 1097 kr pr natt nå, så ville jeg anbefalt det om man har veldig behov for å spikre overnatting. Vi er en del som skal overnatte på Scandic Havet og allerede har bestilt. Scandic Bodø borti gata har pris fra 962 kroner.

Tok en sjanse å meldte meg på, så satser vi på at sjefen gir meg fri de dagene :)

Har sendt inn betaling via vipps den 22. mars, men ikke fått noe bekreftelse på om jeg har fått plass.

Har sendt inn betaling via vipps den 22. mars, men ikke fått noe bekreftelse på om jeg har fått plass.
Hei. Alle som har betalt har fått plass! Så da sees vi i juni!

Jeg har meldt meg på, så jeg blir også med.

Men, jeg kan ikke se at Elefanten, Lillebjørn og Gruffalo blir med.

EDIT: Det er vel aldersgrense på denne turen.

Last edited:

Vi må også ta en vurdering om charteren kan gjennomføres dersom det blir for få bindende påmeldinger. Etter påmelding og betaling, så oppdaterer vi første post fortløpende med bekreftede deltakere.

Hvor mange påmeldinger er det til nå? Eller er det mange nok så charteren BOO-RET kan gjennomføres?

Hvor mange påmeldinger er det til nå? Eller er det mange nok så charteren BOO-RET kan gjennomføres?

Ja

Og det er 5 eller 6 ledige plasser igjen, men nok til å gjennomføre charteren. Et par til, så er lunsjen også dekket

Veldig bra. Da er det bare å glede seg til turen :)

Re: Widerøe forlenger levetiden på små-Dashene

Jeg ser at Dash 8-100 har 39 sitteplasser.

Er det typen som skal brukes på den turen vi skal på "Tur med Flyprat/Flypodden til WF-byen Bodø 3-4 juni" ?

Jeg ser at Dash 8-100 har 39 sitteplasser.

Er det typen som skal brukes på den turen vi skal på "Tur med Flyprat/Flypodden til WF-byen Bodø 3-4 juni" ?

Er vel bare den som kommer seg ned (og opp igjen) på Røst, ja.

Det hadde jeg ikke tenkt på. Selvfølgelig har banelengden mye å si. Takk for svar.
Det blir første gang jeg er på kortbane med fly. Lærer stadig noe nytt.

Det var min første tur med Dash 8, sommeren -93. Vi tok båten ut fra Bodø via Værøy, og Widerøe stilte med flunkende ny maskin på returen. Hadde et helt legendarisk døgn der ute og har alltid villet tilbake, men skjønner nå at det har gått snart 29 år... Skremmende, tiden flyr når en har det gøy, travelt, flyr osv. :D :cool:

Flyr har visst godt tilbud på biletter opp dit til torsdag.

Da skal flightene være på vei inn i systemet.

WF7117/04 BOO - RET 09:35 - 10:00
WF7118/04 RET - BOO 10:30 - 10:55

33 solgte billetter per i dag, så enkel hoderegning tilsier da hvor mange ledige plasser det er igjen

Heia! Scandic er trege i tilbakemeldingene til meg, så det tar litt tid å få på plass. De har indikert en pris på ca 900 pr natt, og i og med at de selger rom til 1097 kr pr natt nå, så ville jeg anbefalt det om man har veldig behov for å spikre overnatting. Vi er en del som skal overnatte på Scandic Havet og allerede har bestilt. Scandic Bodø borti gata har pris fra 962 kroner.

Skjer det noe her, eller…

Back