• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tur med Flyprat/Flypodden til WF-byen Bodø

Re: Tur med Flyprat/Flypodden til WF-byen Bodø

Jeg har snakket med dem igjen i dag, og de kunne tilby svært lite, så vi bare bestiller selv.

Fortsatt noen få ledige plasser for eventuelle etternølere eller andre som plutselig kan

Viktig melding: Vi klarer nok ikke skaffe nok refleksvester til samtlige hvis alle skal ta en rusletur/joggetur/krabbetur ned rullebanen på Røst, så fint om de av dere som har en refleksvest tar denne med.

På forhånd takk!

Takk for beskjed. Tar med egen. [emoji106]

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Ellers er det fortsatt et par plasser igjen for eventuelle slengere

Viktig melding: Vi klarer nok ikke skaffe nok refleksvester til samtlige hvis alle skal ta en rusletur/joggetur/krabbetur ned rullebanen på Røst, så fint om de av dere som har en refleksvest tar denne med.

På forhånd takk!

Premie til morsomste/mest originale refleksvest? :colgate::drink

Da er bord booket på Bryggerikaia fredag 3. juni klokken 18:00. For de som kommer på torsdag tar vi det litt mer uformelt :)

Har vi noen detaljer ang fredag, f.eks. avgang-ankomst etc?

Uansett blir dette ofse bra.

Har vi noen detaljer ang fredag, f.eks. avgang-ankomst etc?

Uansett blir dette ofse bra.
Sender ut en mail til samtlige påmeldte i løpet av helgen/starten av neste uke med litt info.

Har startet en liste over når folk ankommer Bodø i første post i tråden, for de som ønsker annonsere det. Men i disse GDPR tider fyller jeg den ikke ut før folk selv annonsere det, så ingen «outes»

ETA 20.30 torsdag

Rettelse ; ETA 21.00

Last edited:

SK 4124 torsdag 2 juni ankomst ca 21.

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Jeg vet ikke når jeg slipper fri fra Oslo på fredag. Jeg håper å rekke DY346, men frykter jeg ikke kommer før med DY350.

EDIT: Rettelse, jeg er ikke i Oslo den dagen i det hele tatt. Jeg kommer med WF614 på fredag, som lander kl. 14:20.

Last edited:

Ankommer etter planen 12:15 på torsdag :)

Back