TRDweb i ny og penere innpakning

Jens W

ScanFlyer Crusty
Etter noen uker med "hardt" arbeid, så har jeg da klart å fått lagd en ny innpakning til TRDweb.

Vi har også oversatt noe av materialet til (gebrokken) Engelsk..

Og vi blir selvfølgelig glade for alle kommentarer og tilbakemeldinger!

:)

Replying to Topic 'TRDweb i ny og penere innpakning'

Overskrifta var kanskje litt "tett", dei flyt på ein måte over i kvarandre..
Elles meget bra Cedlind!

Pent webdesign, men er selv ikke så veldig glad i skrikende farger i skrift.

Så innom statistikk siden, og la merke til at 1999 var toppåret, er det noen prognoser for 2005 som tilsier at det vil bli en ny topp i år?

Nå er ikke jeg så flink med sånne statistikkting, men hvis vi tar tallene til nå (som er ->Okt), og går ut i fra at det har vært like mange hver måned, så ender vi opp på 2,57m, og 2005 vil da gli inn på en andre plass av de årene jeg har tall for.

Edit: Det som er litt gøy å se, er utviklingen på utland etter at KLM og DY kom på banen.
Fra å ha ligget jevnt i overkant av 200.000 i året, så har vi fått en jevn fin stigning.
(Stigningen sees enda bedre hvis man ser i Avinors excelfiler, som skiller mellom rute og charter)

Jeg synes Jensemann har gjort en bra jobb med å forbedre designet på sidene. Det er ikke kun fopr øyet, men sidene har blitt en del lettere...

Kjempebra det der! "Brought back memories" å se et par-tre av bildene fra line foran Hangar 5 iallefall. Riktig nok fylt opp av andre fly enn det øyet kunne skue fra teknisk i 1982..., men allikevel...:D

Originally posted by Cedlind
Nå er ikke jeg så flink med sånne statistikkting, men hvis vi tar tallene til nå (som er ->Okt), og går ut i fra at det har vært like mange hver måned, så ender vi opp på 2,57m, og 2005 vil da gli inn på en andre plass av de årene jeg har tall for.

Og hvis vi atter en gang bruker oven nevnte (feilaktige?) regnestykke nå som novembertallene er i boks, så ender vi opp med 2.6m (temmelig beint) reisende.

Juletrafikken holder vel kanskje ikke tallene nede heller..
Den oppdaterte statistikken finnes forøvrig her.

Back