Jada, men du må gjennom passkontroll hvis du skal ut av Schengen. Der kan det vel periodevis butte litt.
Nå går vel utgående stort sett ganske radig unna for tiden?
Ja, men nå begynner feriesesongen, så vi får se ..Satser på at det går bedre i år.
Ja, men nå begynner feriesesongen, så vi får se ..Satser på at det går bedre i år.
Jeg skal reise med Vueling fra BCN til OSL og videre med SAS innenlands kun med håndbagasje. Kan jeg bruke transfer fra Int. til innlands eller må jeg gå ut og sjekke inn på nytt igjen??
Du må også ankomme med SAS for å kunne benytte deg av domesrtic transfer
https://avinor.no/flyplass/oslo/planlegg-reisen/transfer/domestic-transfer
Sjekket inn bagasjen nå her på Las Palmas flyplass, og vedkommende i skranken påstår at bagasjen nå er sjekket helt fram til destinasjonen i Nord-Norge. Reisen er sammenhengende med SAS og Widerøe, men er over to døgn (overnatter på Gardermoen). Trenger jeg å hente ut bagasjen for å ta den gjennom tollen?
Da blir det mulig å booke takeaway på OSL gjennom Wolt, på vei til flyet. Foreløpig kun innland, men skal komme på utland også
https://flysmart24.no/2023/06/20/nytt-tilbud-gir-kjappere-flymat-levering-pa-gardermoen/
Wolt utvider til utenlandsterminalen på Gardermoen
Er ikke 78% innenfor 15 minutter egentlig jækla dårlig? Og enda verre de fleste andre steder?
Til sammenligning: Hvis Gardermoen var åpen 78% av tiden ville den være stengt i to og en halv måned hvert år.
Hvordan gikk dette? Ettersom du uansett skulle overnatte på Gardermoen antar jeg det er landside, så direktepassasjen til innenriks var uansett ikke mulig å bruke.
Oslo lufthavns egen lounge på utland er nå pusset opp og klar for å ta imot alle som ønsker å benytte seg av OSL lounge. Hvem som helst er nemlig velkommen til å kjøpe tilgang til denne loungen. Loungen har fått et luftigere uttrykk, til tross for at antall sitteplasser også er doblet i den siste oppgraderingen.
Etter hva jeg hørte gjelder dette kun på morningene, men er ikke 100% sikker på det. Bussing gjør det jo uansett fleksibelt, er såvidt meg bekjent ikke noe problem å ha en schengen maskin stående ved siden av en domestic maskin på B(G)-gatene. Gjenstår å se hvor utstrakt det blir, all den tid man også har remote parkene på utlandsiden. Var mye morgenavganger der i fjor, spesielt med LH gruppen og Air Baltic for SAS.Ser ut som B-piren i sommer vil bli brukt til Schengen eller schengen-charter, dog vil det betyr bussing fra E-bussgatene til pir-B. Som vil midlertidig få gate nummer G1-G8
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.