LN-HFH
ScanFlyer Gold
OSL-LYR direkte, går de fra inn- eller utland nå ?
Direkte har vel alltid gått fra non-Schengen, er via TOS som går fra innland.
OSL-LYR direkte, går de fra inn- eller utland nå ?
Direkte har vel alltid gått fra non-Schengen, er via TOS som går fra innland.
Det står greit beskrevet på denne siden hva som er åpent og stengt og når ting åpner:Åssen er det med parkering på Osl nå? Hvem er åpen, P1/2?
Det står greit beskrevet på denne siden hva som er åpent og stengt og når ting åpner:
https://avinor.no/en/airport/oslo-airport/parking/
I tillegge er jo ofte booking-siden et greit sted å sjekke tilgjengelighet/åpning frem i tid
Som følge av en rettssak vil det bli stans i minibanktjenestene på Oslo lufthavn og Bergen lufthavn fra og med 1. mai 2022. – Dette er beklagelig og ikke en situasjon som er ønskelig for oss, sier konserndirektør for kommersiell styring og utvikling i Avinor, Joachim Lupnaav Johnsen.
For de som trenger cash er minibankene på OSL stengt fra 1 mai, og vil trolig være det til langt uti mai. Samme gjelder BGO
https://kommunikasjon.ntb.no/presse...bSy_j0nEES_NVqdlgz_hzMYkZoLv1dZhT81qeexqAp66o
Jeg tipper innsjekk/bagdrop og security er det som kan være flaskehalser. Passautomatene er jo operative så det bør gli greit om dere kan bruke dem.Vi skal med Norse til FLL, lørdag kl 09.00 Når bør vi være på OSL? 06.00? 06.30? 07.00? Jeg ser for meg å være der 06.30 Holder det? Jeg regner med at det er en ganske hektisk reisedag, da det er første lørdag i skolens sommerferie
Det er en SK avgang 08.30 til Splitt og en DY avgang til London 08.55 Ellers ingen non-shengen avgang den siste timen før (men 5stk 75-60 min før og ingen den neste timen etter, så passkontrollen bør vel gå greit.
Vil det være stor kø i sikkerhetskontroll 06´ish i morgen/for tiden ?
Ja! Sykt mye folk og lang kø i både nye- og gamle terminalen. Men likevel grei framdrift, vil tro jeg var gjennom på 15 min. eller så.
Fin, forventningsfull stemning der ute, masse folk som åpenbart gledet seg til sommerferie.
Førøvrig kan jeg ikke huske å ha opplevd så mye turbulens på OSL-MUC noen gang.
Det kan være du får gate der du må gjennom ny sikkerhetskontroll ved transfer, normalt skal du kunne gå rett inn på "international departures". Dokumentkontroll ved gate om det ikke gjøres i CPHJeg skal meget snart fange SK907 på Gardermoen, da SAS’ pris- og
overvågningsnisse mente, at jeg skulle over OSL eller ARN, hvis jeg ville
have en Plusbillet, der var til at betale!
Ved nogen af jer tilfældigvis, om der er noget, jeg som “ udefra kommende”
skal være opmærksom på, som f.ex. ekstra sikkerhedscheck eller lign.?
Eller kan jeg med boardingpasset i hånden bare styre mod loungen??
På forhånd tak!
Viv
Synes toalettene på OSL begynner å bli dårlig rengjort og vedlikeholdt. Ofte sprekk i setene, skitne vegger, og ikke minst tagging og klistremerker på vegger i båsene. Synes Avinor kunne tatt en runde med sprit og kniv og fått fjernet dette. Det ser ikke bra ut.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.