Jeg pleier å ende opp på Two Tigers hvis jeg skal spise på innland og ha noe litt ordentlig mat
Ikke vært der på lenge, noe som er spiselig? Leser bare dårlig om Jamies og Bølgen og Moi.
Vet ikke om det er nytt, men ser at flere av serveringsstedene på OSL nå er knyttet opp mot "To good to go"
Humle og Malt har en OK burger og litt diverse øl hvis man søker det, ville styrt unna Friday's der er det stusselig synes jeg inkl burger.
Generelt prøver jeg å planlegge å ikke spise på OSL om mulig.
Hvordan er det med butikk med elektronikk på Gardermoen nå? Er Elkjøp borte vekk?
Den utvidede kapasiteten skal være klar fra mandag 15. mai.
– Dette vil øke kapasiteten, skape bedre flyt i køarealet og dermed også øke kundetilfredsheten
Hvordan er det med butikk med elektronikk på Gardermoen nå? Er Elkjøp borte vekk?
De som ikke liker eller orker å stå i kø for å sikre seg flymat og drikke med på reisen fra Oslo Lufthavn, har nå fått et nytt tilbud.
Det er teknologiselskapet Wolt som fra fredag lanserer muligheten for å forhåndsbestille mat på utvalgte restauranter via selskapets app.
Ettermiddag først i juli, knappe 2 timer layover mellom TRD-OSL (SAS) og OSL-LHR-long haul (BA) på ikke-sammenhengende billett, kun håndbagasje. Realistisk eller høyrisiko? Tenker da spesielt på passkontrollen. Spør for en venn.
Ettermiddag først i juli, knappe 2 timer layover mellom TRD-OSL (SAS) og OSL-LHR-long haul (BA) på ikke-sammenhengende billett, kun håndbagasje. Realistisk eller høyrisiko? Tenker da spesielt på passkontrollen. Spør for en venn.
Du kan vel da gaa direkte til utland, uten ny sikkerthetskontroll? Eller bommer jeg naa? Jeg har ikke byttet mye fly paa OSL, da det er stort sett til Oslo jeg skal til/fra i Noregs land.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.