Transfer og om OSL (flyplass, lounger etc)

Spise på innland OSL

Ikke vært der på lenge, noe som er spiselig? Leser bare dårlig om Jamies og Bølgen og Moi.

Re: Spise på innland OSL.

Jeg pleier å ende opp på Two Tigers hvis jeg skal spise på innland og ha noe litt ordentlig mat

Re: Spise på innland OSL

Ikke vært der på lenge, noe som er spiselig? Leser bare dårlig om Jamies og Bølgen og Moi.

Tja tror alle mer eller mindre gir dårlige reviews av steder på OSL og egentlig da mest pga prisen. For all del OSL er ikke et sted man drar for å få en Michelin opplevelse, men mye av maten er egentlig helt ok. Jeg spiste jo meg gjennom en del av det der da jeg jobbet oppå OSL en periode (med coronatesting for øvrig) , men da baguettene helst.

Noe som er litt humor oppi det hele er at jeg nok aldri kommer til å glemme gate D2 hvor man hadde coronatesting for transfer innland... Merkene i gulvet der var der en god stund etter at testingen ble avviklet.

Dro fra D gate forrige uke. Alt som var åpent der var en kaffeautomat.
Da gadd jeg ikke gå tilbake for å få noe annet. :cry:

Humle og Malt har en OK burger og litt diverse øl hvis man søker det, ville styrt unna Friday's der er det stusselig synes jeg inkl burger.

Generelt prøver jeg å planlegge å ikke spise på OSL om mulig.

Vet ikke om det er nytt, men ser at flere av serveringsstedene på OSL nå er knyttet opp mot "To good to go"

Humle og Malt har en OK burger og litt diverse øl hvis man søker det, ville styrt unna Friday's der er det stusselig synes jeg inkl burger.

Generelt prøver jeg å planlegge å ikke spise på OSL om mulig.

Enig, der er overpriset og ikke saerlig spennende. Jeg har loungetilgang, og jeg ville heller betalt for det om jeg ikke hadde det, men hadde noen timers ventetid. Det loenner seg fort.

Da blir det mulig å booke takeaway på OSL gjennom Wolt, på vei til flyet. Foreløpig kun innland, men skal komme på utland også

https://flysmart24.no/2023/06/20/nytt-tilbud-gir-kjappere-flymat-levering-pa-gardermoen/

De som ikke liker eller orker å stå i kø for å sikre seg flymat og drikke med på reisen fra Oslo Lufthavn, har nå fått et nytt tilbud.

Det er teknologiselskapet Wolt som fra fredag lanserer muligheten for å forhåndsbestille mat på utvalgte restauranter via selskapets app.

Ettermiddag først i juli, knappe 2 timer layover mellom TRD-OSL (SAS) og OSL-LHR-long haul (BA) på ikke-sammenhengende billett, kun håndbagasje. Realistisk eller høyrisiko? Tenker da spesielt på passkontrollen. Spør for en venn.

Ettermiddag først i juli, knappe 2 timer layover mellom TRD-OSL (SAS) og OSL-LHR-long haul (BA) på ikke-sammenhengende billett, kun håndbagasje. Realistisk eller høyrisiko? Tenker da spesielt på passkontrollen. Spør for en venn.

Det bør ikke være noe problem i det hele tatt

Du kan vel da gaa direkte til utland, uten ny sikkerthetskontroll? Eller bommer jeg naa? Jeg har ikke byttet mye fly paa OSL, da det er stort sett til Oslo jeg skal til/fra i Noregs land.

Du kan vel da gaa direkte til utland, uten ny sikkerthetskontroll? Eller bommer jeg naa? Jeg har ikke byttet mye fly paa OSL, da det er stort sett til Oslo jeg skal til/fra i Noregs land.

Jada, men du må gjennom passkontroll hvis du skal ut av Schengen. Der kan det vel periodevis butte litt.

Back