Transfer og om OSL (flyplass, lounger etc)

Hei!

Er det noen som vet når innenlands loungen til SAS åpner i morgen? Det står 1 time før første avgang på hjemmesiden, men er dette 1 time før første internasjonale avgang, eller før første innenlands avgang?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Last edited:
God morgon,
Hur lång transfertid skulle ni säga behövs nu när man behöver checka in bagaget på nytt om jag kommer från utlandet och ska till inrikes? Jag har 1:20 på biljetten och är lite lätt oroad för att det kan bli tight.

Når man legger til ymse Koronagreier, så høres det litt snaut ut ja

Det löste sig trots allt. Hade jag inte suttit långt fram och haft Fast Track hade det nog inte gått. Och naturligtvis gick flyget till TOS från B bara för att göra det lite svårare :8:

Hei,

Skal Arn-OSL-BGO med NAS/Flyr i oktober. Forstår det slik at Domestic Transfer fortsatt er stengt...?

Er vaksinert, hvilke kontroller/stopp må jeg gjennom? (Har 1 time på meg).

Corona-kontroll ved ankomst Osl, deretter security - for jeg må vel ut?

Hei,

Skal Arn-OSL-BGO med NAS/Flyr i oktober. Forstår det slik at Domestic Transfer fortsatt er stengt...?

Er vaksinert, hvilke kontroller/stopp må jeg gjennom? (Har 1 time på meg).

Corona-kontroll ved ankomst Osl, deretter security - for jeg må vel ut?

Du må ut og rundt, ja ... En tilme er lite, men er trafikken lav bør det gå greit.

Hei!

Skal fly BGO - OSL - KBP i november. Hadde opprinnelig 95 minutter overgang på OSL, men ble nå booket om/endring på flyvning så vi har 55 minutter. Burde dette holde nå til dags med overgang til Non-Schengen?

Tor-Håkon

Dette er ikke noe problem tidsmessig så lenge du har en sammenhengende billett. Du er hele tiden airside og tar deg enkelt videre til neste gate på OSL.

Er det noen som vet om det er selvbetjening av alkohol igjen i loungene på Gardermoen? Eller er det nye regler permanent?

Imponerende kort tid for å få bagasjen på OSL i ettermiddag!! Landet med DY311 fra KKN/TOS. Fikk en av de innerste gatene, A4 tror jeg. Og bagasjen var på båndet toppen 3 min etter vi kom ned i bagasjehallen, og vi var ikke sist av flyet en gang! Imponerende, og vesentlig bedre enn i sommer da det tok en time..

Har noen bekjente som mente at det var totalt kaos på Gardermoen avgang nå om dagen og folk ikke rekker fly osv? Stemmer dette?

Turkish utenfor Schengen avgang 12.05 - må man bestille taxi ultra-tidlig om morgenen?

Beklager igjen å bruke dette forumet som selvsentrert reiseforum.

Har noen bekjente som mente at det var totalt kaos på Gardermoen avgang nå om dagen og folk ikke rekker fly osv? Stemmer dette?

Fløy fra OSL tidlig i kveld, da gikk det særdeles kjapt i både innsjekking og sikkerhetskontroll, og nesten ikke folk i Sas-loungen utenlands.

Turkish utenfor Schengen avgang 12.05 - må man bestille taxi ultra-tidlig om morgenen?

Beklager igjen å bruke dette forumet som selvsentrert reiseforum.

Fløy tidlig kveld idag jeg også. Null folk i innsjekkingen hos SAS og rett gjennom på familiesluse.

Lørdag morgen derimot når jeg sendte kona og minste datter av gårde var det fullstendig kaos. Tok 70 minutter å sjekke inn hos SAS og 40 minutter venting i familieslusen som til tider sto helt stille. Lite forståelse hos supervisor fra Avarn når jeg spurte hvorfor det stoppet opp, han var helt likegyldig. Kona gikk gjennom sikkerhetskontrollen idet flyet skulle ta av. Heldigvis hadde hun (og flere andre) innsjekket bagasje så LOT valgte å vente fremfor å offloade bagasje.

Back