Fra og med onsdag 4. september vil du finne hittegods på avgangsnivå ved innsjekkingsområde 1.
Hva er opplegget med C-gatene? Har de noengang blitt brukt?
Ja, D brukes, men jeg kan ikke huske å ha sette C i bruk. Har også flere ganger lurt på hvordan folk skal komme seg dit.De brukes vel hele tiden? Men om C/D brukes mest til innland eller utland varierer nok med tid på døgnet.
Ja, D brukes, men jeg kan ikke huske å ha sette C i bruk. Har også flere ganger lurt på hvordan folk skal komme seg dit.
Ja, D brukes, men jeg kan ikke huske å ha sette C i bruk. Har også flere ganger lurt på hvordan folk skal komme seg dit.
Kanskje ikke en stor hemmelighet, men på Bølgen og Moi, rett etter sikkerhetskontrollen på innland, så åpner frokost-buffeten klokka 06.30 og til 189 kroner, får man en frokost som overgår alt av hva loungene har å tilby av mat, minus alkohol.
La merke at jeg ved innsjekking hos SAS fikk opp "Vi anbefaler at du kommer til flyplassen minst 2 timer før avgang."
Er dette noe helt nytt eller har jeg bare vært litt sløv og ikke lagt merke til det før?
Planlegger en reise til Thailand, og må via OSL fra KRS. På reisen nedover så er det ca 2.5 timer i OSL, så det burde være god tid.
Men hjem så er det flyavgang enten 17.00 eller 19.45 fra OSL til KRS. Ankommer 15.40, så 1 time og 20 minutter for den kjappeste.. Eller 4 timer..
Det blir vel litt knapt med tid for å få bagasje, pass kontroll og ny innsjekk på 1 time og 20 min?
Kort fortalt så KAN det gå, men det grenser til flaks. Jeg hadde aldri sjanset på det på vei hjem fra ferie, med mindre det var en full flex billett.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.