Pattaya - Fikk argumentert meg til Loungetilgang etter at jeg viste de hvilke regler som gjelder for gull. De startet ved innsjekk å fortelle meg at deres policy ikke var å oppgradere gull til neste romkategori.
Da jeg bodde på Hilton i Madrid, fortalte bartenderen at med Gold fikk man 20% rabatt på mat og drikke på alle Hilton Hotellene. Noen andre som vet om det stemmer? Kan ikke si å ha hørt om det/ fått det tilbudet andre steder.
BF:cool2
BKK - Ligger for øyeblikket på Conrad og ble oppgradert til Executive Floor.
Pattaya - Fikk argumentert meg til Loungetilgang etter at jeg viste de hvilke regler som gjelder for gull. De startet ved innsjekk å fortelle meg at deres policy ikke var å oppgradere gull til neste romkategori.
Sjekket akkurat inn på DoubleTree suites Sea-Tac, Southcenter. Ble oppgradering av rom, gratis wifi og frokost.
Hva ble du oppgradert fra og til?
De Thaiene gjør ofte mye rart. Hadde vel trodd at de på Hilton kunne sitt eget regelverk. Synes jeg hører dem "No upglade loom fol you".
I slikt tilfelle tror jeg at jeg hadde bedt om å få snakke med manager, og fortalt hvor skuffet jeg er som gullkunde over en slik behandling, og at siden de ikke oppfyller sine deler av kontrakten så ser jeg ingen grunn til å overholde min heller. Deretter be dem kansellere min bestilling og be om en taxi til et annet hotell. Kanskje det kunne hjelpe! Har vurdert å bo der selv i juni, men hvis de holder på sånn, kjenner jeg til flere andre utmerkede hoteller i badebyen til mye lavere priser også!
Når jeg sjekker nærmere ser jeg at det faktisk ikke ble oppgradering av rom. Jeg bestilte 1 KING BED 2 ROOM SUITE-SOFABED og endte også opp med dette. Trodde jeg ble oppgradert, men hotellet er jo all suites så jeg tok feil der. Fikk derimot gratis wifi (som egentlig bare skulle mangle, selv motel 6 pleier å tilby dette uten ekstra kostnad), samt en veldig god frokost. Må forøvrig tilstå at jeg er hhonor "juksegull".
. En annen hadde fått sin kjæreste forvekslet med en barjente og blitt skjelt huden full da de ankom en sen nattetime.
BF![]()
Hilton Garden Inn FRA: En flaske vann, og valg mellom frokost eller ekstra poeng. Valge frokosten.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.