Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Commuter: er usikker på hvordan konfigurasjonen blir på 300ER, men det blir sikkert flere seter foran gardinen fom høsten enn før.
Hvis dette er en av Thai's mest suksessfulle ruter tipper jeg DY sitter å tripper etter å ta sin del av kaken...
Spørs om ikke TG har gode high yield kunder og kan tilby videreforbindelser i Asia da.
Spørs om ikke TG har gode high yield kunder og kan tilby videreforbindelser i Asia da.
Med sine planlagte 291 seter i high density economy er det vel ikke akkurat superbra plass på DY sine 787...? Skal man betale endel for bagasje og mat, setevalg, evt underholdning + + + div i tillegg, så kan det nok hende mange likevel ser fordelen med TG Y/Y+ hvor mye av dette er inkludert, pluss at man tjener poeng i *A. Prisen må antakelig være temmelig lav for å kunne konkurrere med TG her, men som de fleste vet er det ikke alltid DY er billigst innenlands eller intra-europa.Både SK og TG har smikk fulle C-klasser (på de datoene jeg og mine kollegas reiser i alle fall), og jeg tviler på at den klassen kommer til å merke DY sin inntreden. Spesielt med tanke på at DY ikke kommer til å tilby et konkurransedyktig tilbud for business.
Economy har jeg null anelse på, men man kan vel anta at TG kommer til å merke det godt hvis DY priser seg vesentlig lavere.
Med sine planlagte 291 seter i high density economy er det vel ikke akkurat superbra plass på DY sine 787...? Skal man betale endel for bagasje og mat, setevalg, evt underholdning + + + div i tillegg, så kan det nok hende mange likevel ser fordelen med TG Y/Y+ hvor mye av dette er inkludert, pluss at man tjener poeng i *A. Prisen må antakelig være temmelig lav for å kunne konkurrere med TG her, men som de fleste vet er det ikke alltid DY er billigst innenlands eller intra-europa.
Noen som vet om flyene på OSL ha flat bed/fully reclined?
Ja, helt klart pris som er det viktigste. De fleste hadde ikke brydd seg om de måtte sitte i en liten propelldrevet Cessna bare de hadde spart en hundrings eller to....For den kundegruppen som jeg opplever som brorparten av Bangkok-reisende tror jeg pris er det absolutt viktigste.
Er det grunn til å tro at Thai vil markere splitter nye fly og nytt vinterprogram med kampanjepriser fra Oslo? I så tilfelle, når kommer den kampanjen tror dere. Noen her inne som sitter på noe inside info om det? Kan fort bli en liten juletur, og da kan det være nyttig med noen tips om når en skal kjøpe biletter.
På nettsiden til thai står det at de nye boeing 777-300ER ikke skal leveres før i 2014\2015. Er det blitt endringer på dette etterpå?? Leste det på en pressemelding datert 2011 der det stod om thais leveranser av nye fly de neste årene.
Ja, helt klart pris som er det viktigste. De fleste hadde ikke brydd seg om de måtte sitte i en liten propelldrevet Cessna bare de hadde spart en hundrings eller to....
Jeg har billett med TG BKK-OSL 19.nov, og den skal flys med 777-300, og det skal visstnok være de nye flyene. Så gjenstår det å se om det er de nye 773ER eller de gammeldagse 773.
Og nei, de kjører nok neppe kampanjer om vinteren, som er høysesong, og enda mindre i jula.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.