• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Thai's mest succesfulde rute

Thai reduserer frekvensen på sin mest suksessfulle rute, mens de øker frekvensen på den litt mindre suksessfulle ruten til Stockholm. Fra Flightglobal:

"The carrier will add two weekly frequencies on services from Bangkok to Busan, Brisbane and Stockholm, while its daily Phuket-Hong Kong service will be extended to Taipei Taoyuan.

Thai will also add a weekly frequency on services from Bangkok to Nagoya, Islamabad, Karachi and Brussels.

The airline will also reduce the frequency of its Bangkok-Copenhagen service from 10 to nine times weekly."
 
Thai reduserer frekvensen på sin mest suksessfulle rute, mens de øker frekvensen på den litt mindre suksessfulle ruten til Stockholm.
...
The airline will also reduce the frequency of its Bangkok-Copenhagen service from 10 to nine times weekly."
Well, det hænger vel sammen med at man går fra 3x weekly på CPH-HKT til 2x CPH-HKT + 2x ARN-HKT.
Det omtalte handler om "retur"-flyvningerne, der går via BKK.
Med andre ord: old news.
 
Back
Top