Thai til OSL???

Status
Not open for further replies.
Det er ikke en umulighet for at de har med catering fra BKK!

Nei.

1. Ikke plass - en langrute som dette lastes det MYE varer.
2. Uten kjølingsmuligheter vil maten ikke være spiselig på returen. Lagringstiden er for lang.

LSG skulle da hvertfall ha ledig kapasitet pr nå ville jeg tro... Har jeg gått glipp av noe hvis jeg ikke har fått med meg hvem som fikk groundhandlingen?

Er det noen gode cargoavtaler å hente for Thai her, i tilegg til den obligatoriske fisken fra Norge mener jeg??

En annenting som er litt spennende blir å se hvem som skal stå for "check in" på Gardermoen når Thai starter 15. juni.

I følge thai kontoret i Oslo, skulle en fra ledelsen i thai airways i Bangkok komme til Oslo i neste uke for å få dette på plass.

En annenting som er litt spennende blir å se hvem som skal stå for "check in" på Gardermoen når Thai starter 15. juni.

I følge thai kontoret i Oslo, skulle en fra ledelsen i thai airways i Bangkok komme til Oslo i neste uke for å få dette på plass.

Det vil vel overraske stort om det ikke blir SGS. Det er jo SGS som har TG både på ARN, CPH og LHR allerede.

Ser nå reklame for den nye Thairuten pryder flere av trikkene i Oslo. Stort 3-delt banner, hvor 1 del er bilde av en 340-500 med info om rutestart, på midten står det Amazing Thailand og siste delen er bilde av en thailandsk market eller noe slikt

Flott at egenmarkedsføringen er i gang! Trodde på et tidspunkt at Thai bare ville markedsføre seg gjennom turoperatører. Det som imidlertid overrasker er at Thai fortsatt har 29,818.00 NOK som startpris ved bestilling fra sine egne sider.

Flott at egenmarkedsføringen er i gang! Trodde på et tidspunkt at Thai bare ville markedsføre seg gjennom turoperatører. Det som imidlertid overrasker er at Thai fortsatt har 29,818.00 NOK som startpris ved bestilling fra sine egne sider.

Jeg sjekker innimellom og det har ikke dukket opp noe mer enn vanlige YY-priser i ymse CRS'er.

-A

THAI velger SGS i Oslo
Da er det endelig bekreftet, THAI velger SGS som handlingsselskap i Oslo til sin direkterute mellom Oslo og Bangkok. Flyet som skal brukes på ruten er Airbus A340 og det er kjent for god komfort. Flyet vil ha plass til 215 passasjerer. Første avgang er 15 juni 2009.
Ruten vil ha avgang mandag, onsdag, fredag, lørdag og søndag. Avgangen er fra Oslo kl 14:55 og vil være fremme i Bangkok neste morgen kl 06:20 lokal tid.

Første avgang er 15 juni 2009.

THAI er et selskap i Star Alliance og har lang tradisjon i samarbeid med SAS. Selskapet har 88 fly og frakter ca 20 millioner passasjerer hvert år.

- Vi gleder oss til å håndtere THAI Airways i Oslo, sier stasjonssjef på OSL, Kjetil Håbjørg.

Det var godt for SGS! Hvor fant du pressemeldingen?

Den meldingen der må du inn på SAS intranett for å finne. Når det står der er tydeligvis kontrakten undertegnet, og alt er klart. Offisiell pressemelding kommer nok om ikke så mange timene.

Den meldingen der må du inn på SAS intranett for å finne. Når det står der er tydeligvis kontrakten undertegnet, og alt er klart. Offisiell pressemelding kommer nok om ikke så mange timene.

Det burde stoppe kjeften til Kevin777 på Airliners.net:p

Status
Not open for further replies.
Back