Litt andre forhold en vi er vant med her på berget med stort sett 737 på domestic.
Da skulle du bare sett i Japan! 773 og 744 innenlands i eco konfig! 744 tar vel nesten 600 pax om jeg husker rett.
BF:cool2
Litt andre forhold en vi er vant med her på berget med stort sett 737 på domestic.
Som sagt har jeg bestilt tur i August.
Og det jeg lurer på, er det mulig å velge seteplass på Thai?
Det er ikke en umulighet for at de har med catering fra BKK!
En annenting som er litt spennende blir å se hvem som skal stå for "check in" på Gardermoen når Thai starter 15. juni.
I følge thai kontoret i Oslo, skulle en fra ledelsen i thai airways i Bangkok komme til Oslo i neste uke for å få dette på plass.
Flott at egenmarkedsføringen er i gang! Trodde på et tidspunkt at Thai bare ville markedsføre seg gjennom turoperatører. Det som imidlertid overrasker er at Thai fortsatt har 29,818.00 NOK som startpris ved bestilling fra sine egne sider.
Det var godt for SGS! Hvor fant du pressemeldingen?
Den meldingen der må du inn på SAS intranett for å finne. Når det står der er tydeligvis kontrakten undertegnet, og alt er klart. Offisiell pressemelding kommer nok om ikke så mange timene.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.